Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC

<< < (7/13) > >>

ST44-003:
O haslerze mistrzu mam nadzieje nie zapomnisz. ;) Nie 125 a 160 km/h ma Czesio jako v/max :P

youBy:
Jeśli miałby być hamulec O-PR, to musiałby być to albo ESt4 z dostawioną obsługą hamulca pomocniczego, albo LSt z niewykorzystaną możliwością ustawienia hamulca na G (towarowy), co nie ma sensu, bo to jest kwestia dodania drugiej żyły do przewodu, który i tak kładziemy.

szogun:

--- Cytat: ST44-003 w 12 Listopada 2011, 10:09:19 ---O haslerze mistrzu mam nadzieje nie zapomnisz. ;) Nie 125 a 160 km/h ma Czesio jako v/max :P

--- Koniec cytatu ---
Ehhh...

--- Cytat: szogun w 03 Listopada 2011, 11:32:20 ---Big beta

--- Koniec cytatu ---
A na razie jest taki bo zmergowałem z byka i jakoś tak zawsze było coś pilniejszego niż ten hasler ;)

ET22_RULZ:

--- Cytat: youBy w 12 Listopada 2011, 10:13:36 ---Jeśli miałby być hamulec O-PR, to musiałby być to albo ESt4 z dostawioną obsługą hamulca pomocniczego, albo LSt z niewykorzystaną możliwością ustawienia hamulca na G (towarowy), co nie ma sensu, bo to jest kwestia dodania drugiej żyły do przewodu, który i tak kładziemy.

--- Koniec cytatu ---
Dla @youBy i zainteresowanych schemat przewodow powietrznych lokomotyw EU05.

youBy:
Podsumowując, EU05 były wyposażone w pełny komplet hamulca Oerlikon: zawór rozrządczy LSt, krany maszynisty FV4 i FD1. Oznaczenie na burcie powinno być O-GPR.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod