Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Gmax- pyania o modelowanie

<< < (2/6) > >>

MasterYoda:
Ok mam i teraz mam taki "budynek". I jak mam wyciąć z niego kulę?

eu07-001:
1. Przesuń kulę na miejsce wycięcia.
2. W panelu po prawej na rozwijanej liście (tam gdzie jest Standard Primitives) wybierz Compound Objects.
3. Zaznacz boxa.
4. Wybierz Boolean.
5. Wybierz Pick Operant B.
6. Zaznacz kulę.

MasterYoda:
A jak w tym Gmax'ie wygląda łączenie boxów w jeden?

szczawik:
W gMaxie robi się to identycznie jak w 3ds Maxie. Jest to opisane w wątku podanym przez @szoguna.

--- Cytat: szogun w 30 Sierpnia 2011, 12:13:14 ---szukajka http://eu07.pl/forum/index.php/topic,9075.msg90271.html#msg90271.

--- Koniec cytatu ---

eu07-001:
OIDP to nie ma możliwości łączenia poprzez Collapse. Musisz skonwertować najlepiej oby dwa do Editable Mesh i poszukać funkcji Attach (lub jeśli chcesz połączyć więcej elementów Attach List).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod