Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Gmax- pyania o modelowanie

<< < (3/6) > >>

szczawik:

--- Cytat: eu07-001 w 30 Sierpnia 2011, 18:02:27 ---OIDP to nie ma możliwości łączenia poprzez Collapse. Musisz skonwertować najlepiej oby dwa do Editable Mesh i poszukać funkcji Attach (lub jeśli chcesz połączyć więcej elementów Attach List).

--- Koniec cytatu ---
W pierwszym poście podanego tematu jest właśnie opisane łączenie przy użyciu Editable Mesh- o to mi chodziło.

MasterYoda:
W moim Gmax'ie ne mam takiego "klawisza".

eu07-001:
Nadajac hierarchie zaznaczasz obiekt podrzedny, klikasz Select and Link (obok strzalki na panelu gornym), klikasz Select by Name i zaznaczasz nazwe obiektu nadrzednego.

szogun:

--- Cytat: MasterYoda w 30 Sierpnia 2011, 19:54:23 ---W moim Gmax'ie ne mam takiego "klawisza".

--- Koniec cytatu ---
Bo najpierw musisz zaznaczyć któryś obiekt, prawoklik i Convert To Editable Mesh.

kamil1306:
Jak nałożyć teksturę na boxa? Robię tylko z początku podobnie jak w 3dsie a dalej jest inaczej niż w przyklejonym wątku o modelowaniu w 3ds i nie wiem co dalej robić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod