Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Wagon 152A i pochodne

<< < (2/4) > >>

szogun:
Jeśli dostanę odpowiednie fotki to tak.

Tyrystor:
Masz w planach stworzenie wagonów  Z2? m.in. 139A, 145A? Model wagonu sypialnego nadaje się na nałożenie na niego tekstury restauracyjnego?

szogun:

--- Cytat: Tyrystor w 29 Sierpnia 2011, 22:02:18 ---Masz w planach stworzenie wagonów  Z2? m.in. 139A, 145A?

--- Koniec cytatu ---
Na razie nie.


Monobloki wykonane zgodnie z danymi z transportszynowy.prv.pl, teraz tylko potrzebne foty na tekstury (byłoby wspaniale gdyby były zrobione tak jak to zdjęcie http://zabikowo.net/eu07-424/loki/PICT0186.JPG). Stare zestawy kołowe miały 224 poly, te mają 1360 razem z tarczami hamulcowymi.

I tym oto sposobem każdy model będzie miał 4k poly więcej.

youBy:
Kółka są dalej kanciaste. Profil powierzchni tocznej jest… dziwny. Nierówności na powierzchni tarczy sobie daruj — po nałożeniu tekstury nie będzie ich widać (zwłaszcza w MaSzynie). Osie przedłuż do maźnic.
Które dane z transportu szynowego brałeś?

szogun:

--- Cytat: youBy w 30 Sierpnia 2011, 13:05:27 ---Kółka są dalej kanciaste.

--- Koniec cytatu ---
No i? Nikt nie ma prawa zmusić mnie do kładzenia w nie większej ilości Poly ;) Powierzchnia toczna będzie inaczej wyglądała (trzeba odpowiednio Smooth ustawić). I tak mają mało Poly jakby nie patrzeć, mają 30 segmentów a nierówności, jakby to określić... Mają przekrój trójkąta.

--- Cytat: youBy w 30 Sierpnia 2011, 13:05:27 ---Które dane z transportu szynowego brałeś?

--- Koniec cytatu ---
http://transportszynowy.pl/kolzestkolokreg.GIF


Trochę improwizacji i mamy takie oto słitaśne kółeczka. Polycount się nie zmienił.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod