Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Wagon 152A i pochodne
szogun:
Jeśli dostanę odpowiednie fotki to tak.
Tyrystor:
Masz w planach stworzenie wagonów Z2? m.in. 139A, 145A? Model wagonu sypialnego nadaje się na nałożenie na niego tekstury restauracyjnego?
szogun:
--- Cytat: Tyrystor w 29 Sierpnia 2011, 22:02:18 ---Masz w planach stworzenie wagonów Z2? m.in. 139A, 145A?
--- Koniec cytatu ---
Na razie nie.
Monobloki wykonane zgodnie z danymi z transportszynowy.prv.pl, teraz tylko potrzebne foty na tekstury (byłoby wspaniale gdyby były zrobione tak jak to zdjęcie http://zabikowo.net/eu07-424/loki/PICT0186.JPG). Stare zestawy kołowe miały 224 poly, te mają 1360 razem z tarczami hamulcowymi.
I tym oto sposobem każdy model będzie miał 4k poly więcej.
youBy:
Kółka są dalej kanciaste. Profil powierzchni tocznej jest… dziwny. Nierówności na powierzchni tarczy sobie daruj — po nałożeniu tekstury nie będzie ich widać (zwłaszcza w MaSzynie). Osie przedłuż do maźnic.
Które dane z transportu szynowego brałeś?
szogun:
--- Cytat: youBy w 30 Sierpnia 2011, 13:05:27 ---Kółka są dalej kanciaste.
--- Koniec cytatu ---
No i? Nikt nie ma prawa zmusić mnie do kładzenia w nie większej ilości Poly ;) Powierzchnia toczna będzie inaczej wyglądała (trzeba odpowiednio Smooth ustawić). I tak mają mało Poly jakby nie patrzeć, mają 30 segmentów a nierówności, jakby to określić... Mają przekrój trójkąta.
--- Cytat: youBy w 30 Sierpnia 2011, 13:05:27 ---Które dane z transportu szynowego brałeś?
--- Koniec cytatu ---
http://transportszynowy.pl/kolzestkolokreg.GIF
Trochę improwizacji i mamy takie oto słitaśne kółeczka. Polycount się nie zmienił.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej