Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Wagon 152A i pochodne

<< < (3/4) > >>

youBy:
One się chyba aż za dużo tego słodkiego najadły — wydają się bardzo bardzo masywne.

skbart:

--- Cytuj ---No i? Nikt nie ma prawa zmusić mnie do kładzenia w nie większej ilości Poly ;)

--- Koniec cytatu ---

Taka postawa mi się podoba, ja już tej krytyki nie mogę czytać, co byś nie zrobił to jest źle, no chyba że należysz do "bractwa kurkowego" to co innego, poklepią po pleckach, dobre słowo usłyszysz ...

Pozdrawiam, ja też coś kiedyś chciałem robić ale odechciało mi się po jednej prezentacji na forum. Jak coś robię to tylko dla siebie i dla znajomych.

Ra:
Chodzi o to, że jak się coś robi, to żeby zrobić możliwie najlepiej. A również moim zdaniem zauważalne trójkąty wystające z kół wyglądają kiepsko.

Potem wszyscy piszą, że MaSzyna ma kiepską grafikę.

Sawi:
Jeśli dobrze rozumiem takie zabiegi czyniono by uzyskać większy FPS. Ra, czyli oficjalnie można by rzecz, że czasy kanciatych kół, brak szczegółowych modeli itd są już za nami?

Ra:
Tak, kiedyś trójkąty były wysyłane pomiędzy procesorami każdorazowo co ramkę, co było wąskim gardłem, a zmniejszenie ilości trójkątów zauważalnie zwiększało FPS. Przy obecnym sposobie wyświetlania większość trójkątów jest trzymana w karcie graficznej. Obecnie wąskim gardłem jest zbyt duża ilość submodeli, a robienie zauważalnych kanciastości nie ma specjalnie uzasadnienia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod