Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Płyty przejazdowe

<< < (2/4) > >>

jussi19:
Nie wiem czy jeszcze potrzebujesz fotki na tekstury przejazdów, ale wrzucam ci zdjęcia, które wykonałem dzisiaj na jednym z Wałbrzyskich przejazdów.
http://eu07.pl/userfiles/4818/foto-Przejazd.rar

Ra:
W załączeniu propozycja układu tekstury. Białe pola to miejsca na płyty (3 obok siebie). Pomiędzy nimi można umieścić teksturę kostki, asfaltu, betonu, żużla albo podkłady drewniane. Mapowanie jest proporcjonalne - tekstura jest kwadratem o boku 12m. Rozstaw torów to 4.5m, ich osie są na 1/4 oraz 5/8 wysokości tekstury. Dla innego rozstawu trzeba zrobić oddzielny model, z uwzględnieniem przesunięcia mapowania (ta sama tekstura). Dla jednotoru cześć tekstury nie będzie użyta. Jeśli przejazd ma jedną albo dwie płyty na szerokość, należy pominąć kolumny płyt przy mapowaniu (są 3, bo mogą być np. na nich narysowane linie oddzielające część dla pieszych). Brzegi tekstury można wykorzystać do własnych potrzeb, np. umieścić kamienie i roślinność, albo nawet słupki spotykane przy przejazdach.

Dodałem jeszcze zwymiarowany rysunek przekroju.
Trzeci załącznik zawiera pliki PNG z propozycjami tekstur. Mniejszy obrazek jest zgodny z tym opisanym, natomiast większy (1024×1024) zawiera mapowanie 1px/cm, dzięki czemu płytę 1.3m×3m wpasowuje się w prostokąt 130px×300px, a nie 55.4667x×128px, jak w pierwszym przypadku.

Ra:
Po ponad miesiącu udało się uzyskać pierwszy efekt. Surgeon zrobił modele, Patrykos przerobił moje zdjęcia na teksturę. Wstępny rezultat prac, wymagający jeszcze dalszych poprawek, jest w załączniku. Nadal potrzebne są zdjęcia przejazdów o różnej szerokości i w różnym stanie zużycia.

REWIZOR:
Duża różnica, na plus.

szczawik:
Ładne, ale co z jezdnią? Trzeba ją będzie przy każdym przejeździe obniżać, czy jak?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod