Autor Wątek:  Problem z ponownym ruszeniem składu.  (Przeczytany 9449 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Duchu

• Otrzymane polubienia: 0
Problem z ponownym ruszeniem składu.
« dnia: 20 Lipca 2011, 12:56:16 »
Jestem początkującym maszynistą, więc większość rzeczy robię na wyczucie. Ale mam całą sagę problemów i fajnie by było jeśli ktoś by mi pomógł.
Zacznę po kolei:
1: Praktycznie nigdy nie mogę ruszyć, składem towarowym. Obojętnie jaka jest lokomotywa, wszystko włączam zgodnie ze wskazówkami w poradniku. Lokomotywa jest gotowa do jazdy, zwiększam pozycję nastawnika. Skład jak by drgnął, ale dalej niestety nie jedzie.

2: Gdy ruszam EN57, wszystko jest w porządku do pierwszego zatrzymania się. Hamuje składem przed peronami (klawisz "NUM 3" jedna pozycja w dół), a następnie wyhamowuje go w peronach całkowicie. Wypuszczam pasażerów, zamykam drzwi i pociąg nie chce jechać. Oczywiście hamulec jest na pozycji neutralnej (klawisz "NUM 4") a niestety skład nie rusza.
I nie dzieje się to tylko w tym pociągu. W każdym składzie mam problem że np. po nagłym hamowaniu, nie mogę ruszyć ponownie pociągiem.

3: Linia 053, ekspres do Sandomierza. Lokomotywa EP-09 016. Ten sam problem co w punkcie 1. Nie mogę ruszyć składem.

4: Jadę samą lokomotywą EU-07 116. Mapa Bałtyk. Jadę po skład który utknął na trasie. Dojeżdżam po niego, podczepiam wagony, zmieniam kabinę i już dalej jechać nie mogę.

Z góry dziękuję za pomoc.

Offline Rozi

• Zasłużony dla Symulatora
  • Są zdjęcia = są modele.
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Problem z ponownym ruszeniem składu.
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Lipca 2011, 13:00:08 »
Wciśnij "." na klawiaturze numerycznej na 20 sekund (w EN57 należy trzymać klawisz wciśnięty). A włączasz sprężarkę? (SHIFT + x)

Offline KormaK

• pizzapizzapizza
  • Otrzymane polubienia: 6
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lipca 2011, 13:01:58 »