Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problem z 'oświetleniem' trójkątów.

<< < (4/5) > >>

Cesky Kretek:
Witam ponownie, nie zakładam nowego wątku, bo w sumie dalej męczę 3DS'a i mam trywialne problemy.

Zrobiłem plane'y które służą za barierki. Jednak ich jasność pozostawia wiele do życzenia (1). Zrobiłem szybki eksport barierek do t3d (2), zmieniłem parametr SelfIllum na true i osiągnąłem satysfakcjonujący efekt.

Jak osiągnąć taki sam efekt bez eksportu do t3d?

AtapiCl:

--- Cytat: Cesky Kretek w 30 Stycznia 2012, 17:52:04 ---zmieniłem parametr SelfIllum na true i

--- Koniec cytatu ---

W nocy też się mają tak świecić?

szogun:
Dać Ambient i Diffuse na 255.0 255.0 255.0 i ewentualnie rozjaśnić teksturę.

Cesky Kretek:

--- Cytat: szogun w 30 Stycznia 2012, 17:57:22 ---Dać Ambient i Diffuse na 255.0 255.0 255.0 i ewentualnie rozjaśnić teksturę.

--- Koniec cytatu ---
Robi się to z poziomu 3DS'a czy ręcznie z notatnika w gotowym *.inc? Teksturę właśnie rozjaśniłem, bo oryginalna była zbyt ciemna i nieskontrastowana.


--- Cytuj ---W nocy też się mają tak świecić?
--- Koniec cytatu ---
To było do przetestowania. Nie bez powodu chcę rozwiązać ten problem omijając parametr 'selfillum'.

szogun:

--- Cytat: Cesky Kretek w 30 Stycznia 2012, 17:59:55 ---Robi się to z poziomu 3DS'a czy ręcznie z notatnika w gotowym *.inc?

--- Koniec cytatu ---
W Material Editor klikasz w prostokąt (będą 3) który jest obok kwadracika w którym wybiera się teksturę, i zmieniasz kolor z szarego na biały.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod