Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Rozjazd krzyżowy- brak tekstury podsypki
szczawik:
Nie zakładam nowego tematu, krótkie pytanie i może głupie: Skąd mam wziąć do 3ds'a perony? Zwykłe, oteksturowane perony, gotowe do wstawiania, nie mogę takowych znależć:/
kamil1306:
--- Cytat: szczawik w 22 Lipca 2011, 21:40:19 ---Nie zakładam nowego tematu, krótkie pytanie i może głupie: Skąd mam wziąć do 3ds'a perony? Zwykłe, oteksturowane perony, gotowe do wstawiania, nie mogę takowych znależć:/
--- Koniec cytatu ---
A stąd może. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7853.0.html
Quark-t:
Uwaga, niektóre z tych plików mają źle poustawiane jednostki. Perony najlepiej zrobić samemu (jako box lub jako road).
szczawik:
W tamtym temacie aktualizacje są tak rzadko że aż o nim zapomniałem- dzięki Kamil za przypomnienie:).
Też tak zaczynam od 2 godzin właśnie podejrzewać, że trzeba się nauczyć modelować w stopniu podstawowym, a że nie rzucam słów na wiatr to prezentuję efekt tych 2 godzin nauki podstaw modelowania;). Jutro muszę lecieć robić foty, nauczyć się obrabiać tekstury i ich nakładania na model, i może coś z tego wyjdzie.
P.S. Ten model ze screena jest pewnie trochę żałosny, ale to pierwszy mój model w życiu, że aż musiałem go pokazać światu...
P.P.S. Jak sprawdzić ilość poly modelu w 3DStudio? Nie znalazłem czytelnej informacji na ten temat.
Quark-t:
Menu File -> Summary info. Faces to trójkąty. Ale ważniejsza jest ilość submodeli :) A to też tam można wyczytać albo przez widok hierarchii (schematic view).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej