Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Rozjazd krzyżowy- brak tekstury podsypki
szczawik:
Cześć
W 3DS-ie podczas wstawiania anglika pojawia się komunikat ze screenu 1. W symulatorze rozjazd nie ma tekstury podsypki, screen 2. Przedstawiam też przykładowy wpis takiego anglika (chyba to wpis jednego z nich). Jak to naprawić by tekstura była?
--- Kod: ---node 1000 0 none triangles material ambient: 255.0 255.0 255.0 diffuse: 255.0 255.0 255.0 specular: 255.0 255.0 255.0 endmaterial rkpd34R190-TpD1.dds
-21.0305 6.4075e-007 940.893 -0.178822 0.983881 1.7282e-006 0.9995 0.226158 end
-19.9301 0.200001 940.893 -0.178828 0.98388 2.46117e-006 0.9995 0.356182 end
-21.0306 6.4075e-007 932.215 -0.173026 0.98063 0.091797 0.744504 0.22616
endtri
--- Koniec kodu ---
Cesky Kretek:
Bardzo dziwne, zwłaszcza że wpis jest ok.
Posiadasz na pewno teksturę o nazwie pliku: "rkpd34R190-TpD1.dds"? Może korzystasz z paczki TGA i brakuje Ci tego DDS'a?
Jak wygląda to w innych sceneriach przy użyciu tej tekstury?
Quark-t:
Albo use merged material albo use scene material - oba działają (drugi przypadek jeżeli nie nazwałeś innej tekstury taką nazwą - raczej mało prawdopodobne).
ISDR:
W aktualizacjach jest poprawka na eksport obiektów typu Mesh i modeli T3D. Ustawienia eksportu umożliwiają wybór czy wpisy tekstur mają mieć rozszerzenia lub nie.
szczawik:
No tak, mam przecież wersję TGA. @ISDR, dzięki za poprawkę, teraz już wszystko działa.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej