Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Lokomotywownia Zbąszynek - model budynku

<< < (3/5) > >>

szogun:
Powstawiać odpowiednio odcinki torów, i przypisać im teksturę none, ewentualnie jakiegoś tga/dds o rozdzielczości 2x2 px który będzie zawierał wyłącznie alfę. Takie rozwiązanie byłoby chyba najlepsze, bo można by sobie dowolnie edytować "zawartość" lokomotywowni, albo dołączyć ją do jakiejś stacji i napisać scenerię manewrową na chociażby SM04 albo ASF-a.

Quark-t:
Wstawić tor, który ma teksturę szyn i podsypki none. Jeżeli chcesz zrobić kanał - tylko none na podsypkę, tory możesz zostawić. A wstawić za pomocą skryptów (w podpisie @ISDR lub @gfirlejczyka). Jak wyprowadzisz jakiś tor dojazdowy na zewnątrz, to jak wyrazisz zgodę, będzie można podpiąć gdzieś halę w scenerii i zrobić misję z np. odstawianiem lokomotywy etc.

--- Cytat: szogun w 27 Lipca 2011, 14:30:18 ---ewentualnie jakiegoś tga/dds o rozdzielczości 2x2 px który będzie zawierał wyłącznie alfę.

--- Koniec cytatu ---
Chyba niepotrzebna komplikacja, do tego zagrożenie błędem przenikania się tekstur.

CTL:
Dobry pomysł postaram się coś takiego zrobić, generalnie myślę o wykorzystaniu tego budynku w jakiejś scenerii lecz nie wiem jak to będzie funkcjonować ponieważ obecnie z modelami lokomotyw wkomponowanymi w budynek których jest ok. 20szt. budynek tan ma ponad 500000 poly, oczywiście po wyjechaniu z lokomotywowni elementy w niej znajdujące się znikałyby i budynek miałby wtedy ok. 65000 poly. Fajnie by było gdyby znalazł się ktoś kto zrobił by scenerie stacji Zbąszynek gdzie w orginale znajduje się ta lokomotywownia - posiadam plany stacji, zdjęcia poglądowe, mógłbym wykonać modele budynków. Dla mnie tworzenie scenerii to czarna magia, więc jeśli ktoś chciałby podjąć ze mną współpracę w tym zakresie byłoby miło.

Ra:
Pierwsza sprawa: czy to, co robisz, trzyma rzeczywiste wymiary? Po drugie, pół miliona trójkątów to nie jest duży problem, o ile będzie odpowiednio zorganizowane. Po trzecie, mogę zrobić rozrysowanie torów, ale potrzebowałbym w miarę dokładny profil pionowy.

CTL:
Może się oczywiście pojawić drobny błąd ponieważ miałem ograniczoną możliwość pomiaru, jednak starałem się żeby budynek był jak najbliżej zbliżony do orginału. Myślałem że ponad pół miliona trójkątów może być poważnym problemem i stanowić duże znaczenie w ilości FPS. Co do profilu pionowego nie posiadam takowego niestety, nigdzie nie udało mi się go zdobyć mimo starań, jak napisałem dysponuję jedynie planem układu torowego oraz dokumentacją fotograficzną.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod