Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Passenger Pack No.3

<< < (8/44) > >>

Cesky Kretek:

--- Cytat: adsim w 06 Grudnia 2011, 13:20:39 ---Aha, cuda się nie zdarzają. To co przedstawił Cesky, to tekstura 001 z nowego kibla ze zmienionym numerem.

--- Koniec cytatu ---
To prawda, ale czy to ma znaczenie? Większość tekstur na starym mapowaniu było przerabianych z 57-800.
Wydaje mi się, że liczy się efekt końcowy - bez znaczenia w jaki sposób się go uzyskało. Uznałem, że ten rodzaj przeróbki będzie lepszy jakościowo, no i jest mniej pracy z wycinaniem, powiększaniem itp. starych tekstur.


--- Cytuj ---Jak dla mnie, malowanie kibla żółto-niebieskie jest nieśmiertelne. I zawsze zostanie dla mnie jako te jedyne, dające wiele wspomnień.
--- Koniec cytatu ---
Nawet nie wiesz jak bliska jest mi Twoja filozofia. :D


--- Cytuj ---Jak dla mnie jakość nie jest katastrofalna, da się oglądać :)
--- Koniec cytatu ---
Bierz pod uwagę kompresję JPG screena.


--- Cytuj ---szczerze to podziwiam @Cesky'ego że podejmuje się takich renowacji.
--- Koniec cytatu ---
Z 800 poszło łatwo i szybko, zobaczymy jak będzie z resztą kibelków. Pewnie część będę musiał 'malować' od nowa, tak jak to było przy błękitnej kuszetce Bc...

kacp3r:
Na chomikach jest pełno starych tekstur do kibla. (Od SKM Trójmiasto po Koleje Mazowieckie)

ST44-003:
@Ceski, jeśli zechcesz, mam (niestety tylko) poglądowo dwa zdjęcia EN57-1050, z różnych perspektyw. Może coś z tego się wyciągnie. A warto bo kibello jest bardzo ładny :)

EDIT: Zdjęcia wiszą już na forum.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg238845.html#msg238845
Może Ci się do czegoś przydadzą przy reanimowaniu tekstur ;)

Cesky Kretek:

--- Cytat: kacp3r w 06 Grudnia 2011, 14:35:33 ---Na chomikach jest pełno starych tekstur do kibla. (Od SKM Trójmiasto po Koleje Mazowieckie)

--- Koniec cytatu ---
Stare czy nowe mapowanie? Jeśli nowe, to chętnie bym zobaczył, aby nie dublować czyjejś pracy. Jeśli stare, to może coś się uda wyciągnąć. Tak czy siak - podaj link. :)

szogun:
Stare. Są osoby które nie wiadomo po co wrzucają tekstury na stare mapowanie w bezużytecznej formie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod