Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Budowanie scenerii ;(
hunter:
Trawe da sie zrobić bez robienia schematu od nowa :) Oto sposób - po prostu w 3ds zapełniasz całą planszę objektem Plane ;) Dajesz po jeden vertex w opcjach trawy i eksportujesz na Editable Mesh. Potem nakładasz teksturę, dajesz UVW Map i wio :) . Z budynkami gorzej - bo musisz znać położenie torów, żeby budynki w nie nie weszły :) A z peronami to już lepiej nie mówić - baaardzo ciężko: musisz IDEALNIE wymierzyć ten peron, żeby nie wszedł znowu w tory.
Pozdrawiam.
Paul:
--- Cytat: "hexy" ---Chcialbym jedynie do tego ukladu dorobic trawiasty teren, drogi, rzeki i jakies lasy
--- Koniec cytatu ---
Jak to jest płaska sceneria, to trawę robisz tak jak to sq1mhv pisał, a resztę spróbuj w ten sposób:
Porób screenshoty w JET i posklejaj je w całość, potem oteksturuj tym dokładnie wymierzony obiekt plane w 3ds. Jak zrobisz dokładnie, to będziesz miał mniej więcej dokładną mapę gdzie jakie tory są. Potem robisz resztę na podstawie tej "mapy".
hexy:
Wlasnie w tym sek ze jest to gorzysty teren :(
Widze jednak ze nie pozostaje mi nic innego jak zrobienie ukladu torowiska od poczatku w 3ds :(
Marcin_EU:
A nie szybciej byloby napisac skrypt do maxa importujacy tory z .scn jako spliny? Nie powinno to byc jakies bardzo skomplikowane a nauczenie sie maxscripta nie zaszkodzi :)
hexy:
Taaa uczyc sie skryptow maxa zeby w zasadzie ominac korzystania z jego dobrodziejstw w dziedzinie stawiana torowisk?? Ja skryptow uczyc sie nie bede - wystarczy ze mi sie eventy snia po nocach... Ale jesli ktos napisal export do scn moglby juz zadbac o import...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej