Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Budowanie scenerii ;(

<< < (2/4) > >>

hunter:
Trawe da sie zrobić bez robienia schematu od nowa :) Oto sposób - po prostu w 3ds zapełniasz całą planszę objektem Plane ;) Dajesz po jeden vertex w opcjach trawy i eksportujesz na Editable Mesh. Potem nakładasz teksturę, dajesz UVW Map i wio :) . Z budynkami gorzej - bo musisz znać położenie torów, żeby budynki w nie nie weszły :) A z peronami to już lepiej nie mówić - baaardzo ciężko: musisz IDEALNIE wymierzyć ten peron, żeby nie wszedł znowu w tory.

Pozdrawiam.

Paul:

--- Cytat: "hexy" ---Chcialbym jedynie do tego ukladu dorobic trawiasty teren, drogi, rzeki i jakies lasy
--- Koniec cytatu ---


Jak to jest płaska sceneria, to trawę robisz tak jak to sq1mhv pisał, a resztę spróbuj w ten sposób:

Porób screenshoty w JET i posklejaj je w całość, potem oteksturuj tym dokładnie wymierzony obiekt plane w 3ds. Jak zrobisz dokładnie, to będziesz miał mniej więcej dokładną mapę gdzie jakie tory są. Potem robisz resztę na podstawie tej "mapy".

hexy:
Wlasnie w tym sek ze jest to gorzysty teren :(

Widze jednak ze nie pozostaje mi nic innego jak zrobienie ukladu torowiska od poczatku w 3ds :(

Marcin_EU:
A nie szybciej byloby napisac skrypt do maxa importujacy tory z .scn jako spliny? Nie powinno to byc jakies bardzo skomplikowane a nauczenie sie maxscripta nie zaszkodzi :)

hexy:
Taaa uczyc sie skryptow maxa zeby w zasadzie ominac korzystania z jego dobrodziejstw w dziedzinie stawiana torowisk?? Ja skryptow uczyc sie nie bede - wystarczy ze mi sie eventy snia po nocach... Ale jesli ktos napisal export do scn moglby juz zadbac o import...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod