Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
peron...
hejnal:
Na łuku to można też zrobić z lini a potem Extrude. Można też pokombinować i złożyć go z kilku 3D objektów ale z lini jest łatwiej.
PS Ja nadal mam problem z exportem otexturowanych modeli w gmaxie bo wychodzi błąd. Ktoś zna rozwiązanie??
hunter:
A dałeś UVW map??? Bo może być ten sam błąd co w 3ds max......
Bo w 3ds wyświetla: Bitmap has no TVFaces, czy coś takiego.....
hejnal:
to nie chodzi o unwrap tylko o Unknown property: "wireSize" in (nazwa materjału):Standart
chyba chodzi o te wartości Ambient itp ale nie jestem pewien
Natomiast przy multi- material czepia się o unknow property: "ambient"
hunter:
--- Cytat: "hejnal" ---to nie chodzi o unwrap tylko o Unknown property: "wireSize" in (nazwa materjału):Standart
chyba chodzi o te wartości Ambient itp ale nie jestem pewien
Natomiast przy multi- material czepia się o unknow property: "ambient"
--- Koniec cytatu ---
Ja , jak kiedyś chciałem na jedno pudło nałożyć kilka tekstur, to tak było - Unknown property: "ambient". Wielka prośba do modelarzy - jak się z tym uporać??? Ja zrobiłem tak, że zaznaczyłem konkretną część pudła i dawałem Explode i wybierałem to objects. To odzielało pudło od części i ta część była osobna.
Cesky Kretek:
!!!!!SUKCES!!!!![/size]
Zrobiłem sposobem Paul'a. THX!! Ale jak poszeżyć tzn.
zamiast:
_______________
to jak zrobić:
________
| |
------------. Byłbym wdzięczny :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej