Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 peron...

<< < (2/5) > >>

hejnal:
Na łuku to można też zrobić z lini a potem Extrude. Można też pokombinować i złożyć go z kilku 3D objektów ale z lini jest łatwiej.

PS Ja nadal mam problem z exportem otexturowanych modeli w gmaxie bo wychodzi błąd. Ktoś zna rozwiązanie??

hunter:
A dałeś UVW map??? Bo może być ten sam błąd co w 3ds max......

Bo w 3ds wyświetla: Bitmap has no TVFaces, czy coś takiego.....

hejnal:
to nie chodzi o unwrap tylko o Unknown property: "wireSize" in (nazwa materjału):Standart

chyba chodzi o te wartości Ambient itp ale nie jestem pewien

Natomiast przy multi- material czepia się o unknow property: "ambient"

hunter:

--- Cytat: "hejnal" ---to nie chodzi o unwrap tylko o Unknown property: "wireSize" in (nazwa materjału):Standart

chyba chodzi o te wartości Ambient itp ale nie jestem pewien

Natomiast przy multi- material czepia się o unknow property: "ambient"
--- Koniec cytatu ---


Ja , jak kiedyś chciałem na jedno pudło nałożyć kilka tekstur, to tak było - Unknown property: "ambient". Wielka prośba do modelarzy - jak się z tym uporać??? Ja zrobiłem tak, że zaznaczyłem konkretną część pudła i dawałem Explode i wybierałem to objects. To odzielało pudło od części i ta część była osobna.

Cesky Kretek:
!!!!!SUKCES!!!!![/size]
Zrobiłem sposobem Paul'a. THX!! Ale jak poszeżyć tzn.
zamiast:
_______________

to jak zrobić:
________
|            |
------------. Byłbym wdzięczny :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod