Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 peron...

<< < (3/5) > >>

Cesky Kretek:
Qrde i znów się coś popieprzyło. Tzn. jak to wyeksportować?? Bo jak to exportuje to jest:

--- Kod: ---
//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------

--- Koniec kodu ---

Proszę helpa!!

piotrek-:
ja dziś dopiero zaczołem robic trase i cos takiego miałem, jak nie zrobiłem textury na obiekt

zresztą jak zrobiłe materiał w 3ds to obiekt jest,a le biały :/

Paul:

--- Cytat: "vampirek1" ---
zamiast:
_______________

to jak zrobić:
________
|            |
------------
--- Koniec cytatu ---


Eee.. O co w tym chodzi?
:)


--- Cytat: "vampirek1" ---Qrde i znów się coś popieprzyło. Tzn. jak to wyeksportować?? Bo jak to exportuje to jest:
Kod:

//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------
 

Proszę helpa!!

--- Koniec cytatu ---


Hmmm... Nie znam się na Gmax (użytkuję 3D Studio) ale może to ten sam błąd co wcześniej (box)? Hejnal pisał że jak exportujesz to nie możesz mieć nic zaznaczone bo wyśle tylko to co jest zaznaczone.

Aha, co do peronu który jest obiektem road:
1. Musi być wyżej (jak mam tor na wysokości 0.2 to peron jest na 0.6);
2. Parametry TexWidth i TexSlope powinny być ustawione na 0 - aby boki peronu spadały pionowo w dół a nie skosem;
3. TexHeight musi być co najmniej równy wysokości peronu;
3. Zakończenia można robić doklejając do końca peronu jeszcze jeden jego krótki kawałek i odginając go 45 stopni w dół.


--- Cytat: "piotrek-" ---zresztą jak zrobiłe materiał w 3ds to obiekt jest,a le biały :/
--- Koniec cytatu ---


Może wysokość i szerokość textury nie są potęgami liczby 2 - sam się na to pare dni temu naciąłem:)

Cesky Kretek:

--- Cytat: "Paul" ---
--- Cytat: "vampirek1" ---
zamiast:
_______________

to jak zrobić:
________
| |
------------
--- Koniec cytatu ---


Eee.. O co w tym chodzi?
:)
--- Koniec cytatu ---

To miało być płaskie : ___________
A tamto szerokie :)

--- Cytat: "Paul" ---Hmmm... Nie znam się na Gmax (użytkuję 3D Studio) ale może to ten sam błąd co wcześniej (box)? Hejnal pisał że jak exportujesz to nie możesz mieć nic zaznaczone bo wyśle tylko to co jest zaznaczone.

--- Koniec cytatu ---

Nie chodzi o to że jest zaznaczone, tory wszystko OK, ale zamiast tych ambient... to jet takie cuś.

piotrek-:
napoczątku nie były,a le później ustawiłem na rozdzielczość 512x512 textury ( dzieli sie przez dwa )

i działa, ale to nie koniec
dodałem zwykły box, otexturowałem ta samą texturą i wyexportowałem do scn, i co?
znow białe !

dziwne, znalazłem na to jeszcze dziwniejszy sposób
edytuje scn w notatniku i zamieniam wszystkie nazwy mojej textury na jakąs z maszyny i okazuje się, że nie ma białego
wtedy znowu edytuje scn i zamieniam spowrotem na swoją texture
i działa, choc plik niczym sie nie różni od tego przed tym dziwnym zabiegiem

po dodaniu nastepnego obiektu w 3ds nowu to samo ...

jak to wytłumaczyć ?!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod