Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
bohunIC:
Dzieki @adsim Wylaczenie przezroczystosci to dlamnie wielki ''cios'' szczegolnie ze bajer z wypelnieniem rowow i odplywow teraz nie wypali, nie wspominajac o rzekach i przeswitujacych przez wode zaroslach.
adsim:
Może spróbuj to obejść robiąc wodę jako osobny model t3d, bo jak wstawisz teksturę z alfa na teren, to będzie biała. Ja to przerabiałem już w praktyce, bo w PC2010 miały być przezroczyste jeziora w całkowie:).
Ra:
--- Cytat: adsim w 28 Grudnia 2011, 23:05:53 ---Przezroczystość dla terenu nie działa. Ra to wyłączył w exe.
--- Koniec cytatu ---
Poważnie?
adsim:
Już teraz nie sprawdzę. Może to przez zbyt późną porę piszę głupoty;).
bohunIC:
Wiec jednak jest lipa i przezroczystosci nie ma! Probowalem na 1000 sposobow albo sie alpha wogole nie wyswietla albo jest 100% pokrycia textury.
Wyglada to paskudnie i poki co ''mokrych'' rowow i odwodniem nie ma co robic.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej