Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]

<< < (8/10) > >>

bohunIC:
Dzieki @adsim Wylaczenie przezroczystosci to dlamnie wielki ''cios''  szczegolnie ze bajer z wypelnieniem rowow i odplywow teraz nie wypali, nie wspominajac o rzekach i przeswitujacych przez wode zaroslach.

adsim:
Może spróbuj to obejść robiąc wodę jako osobny model t3d, bo jak wstawisz teksturę z alfa na teren, to będzie biała. Ja to przerabiałem już w praktyce, bo w PC2010 miały być przezroczyste jeziora w całkowie:).

Ra:

--- Cytat: adsim w 28 Grudnia 2011, 23:05:53 ---Przezroczystość dla terenu nie działa. Ra to wyłączył w exe.
--- Koniec cytatu ---
Poważnie?

adsim:
Już teraz nie sprawdzę. Może to przez zbyt późną porę piszę głupoty;).

bohunIC:
Wiec jednak jest lipa i przezroczystosci nie ma! Probowalem na 1000 sposobow albo sie alpha wogole nie wyswietla albo jest 100% pokrycia textury.

Wyglada to paskudnie i poki co ''mokrych'' rowow i odwodniem nie ma co robic.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod