Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Charakterystyki trakcyjne EU07 - rzeczywistość, a symulator.
AIR:
Ok masz racje, mój błąd, że korzystałem bezpodstawnie ze wzoru P=I*U, a nie z prawa Ohma.
Nie wiedziałem, że w rzeczywistości w sieci, aż tak duże różnice napięć występują.
Nie zmienia to jednak faktu, iż porównując z charakterystyką przy pewnych prędkościach i ustawieniach nastawnika należało by w symku prąd zwiększyć, a przy niektórych zmniejszyć. Obniżenie napięcia w niektórych przypadkach by poprawiło charakterystykę, a w niektórych jeszcze pogorszyło.
Ra:
Wprowadzenie zmiennego napięcia w sieci mam w planach. Do rozwiązania są jednak cztery zagadnienia. Pierwsze to wyliczanie zastępczej rezystancji na przęsłach drutów. Drugie to wiązanie logiczne drutów do torów, aby było wiadomo, z którego przęsła pobierany jest prąd. Trzecie i w zasadzie najważniejsze – rozmieszczenie w sceneriach podstacji zasilających, aby było wiadomo, gdzie napięcie jest największe, a gdzie spada. Czwarte to kwestia izolatorów i odłączników sekcyjnych, na ile to ma być symulowane.
libertyn89:
--- Cytat: AIR w 18 Kwietnia 2011, 11:36:01 --- i co najgorsze nie widzę w dziale "Na warsztacie", aby ktoś robił coś, aby to pozmieniać...dlatego postanowiłem napisać posta na ten temat.
--- Koniec cytatu ---
Byc moze z twojej paczki wyparowal plik informacyjny, dlatego posluze sie cytatem:
--- Cytuj ---Nowe charakterystyki trakcyjne dla EU/EP07 i ET22; autorzy: youBy, ET22_RULZ
--- Koniec cytatu ---
Smie twierdzic, ze sa one lepsze od tych, co byly do tej pory.
youBy:
@AIR: Konkrety proszę. Charakterystyka została wykonana na podstawie dostępnych wykresów i otrzymane niezgodności nie powinny przekraczać 1%.
AIR:
Podam jeden przykład związany z charakterystyką 07:
– w pierwszych sekundach tego filmu można zauważyć, że przy prędkości ok 90km/h na 2-gim układzie przy ostatnim boczniku prąd jest ok 410A, natomiast w symku w EU07 jest dużo większy nie mówiąc już o EP07.
Czy, aż tak duża różnica natężenia prądu może wynikać tylko z różnicy napięć ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej