Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Charakterystyki trakcyjne EU07 - rzeczywistość, a symulator.

(1/4) > >>

AIR:
Wszystko ładnie pięknie, tylko mam wrażenie, że powoli MaSzyna zatraca to co kiedyś odróżniało ją od innych symulatorów...rozwój fizyki jazdy. Już nawet kiedyś elektrowozy zachowywały się bardziej realnie niż jest to teraz zrobione :/

Wydzieliłem z tematu Problemy z Paczką Całościową 2010.
libertyn89

Quark-t:

--- Cytat: AIR w 18 Kwietnia 2011, 08:40:41 ---Wszystko ładnie pięknie, tylko mam wrażenie, że powoli MaSzyna zatraca to co kiedyś odróżniało ją od innych symulatorów...rozwój fizyki jazdy. Już nawet kiedyś elektrowozy zachowywały się bardziej realnie niż jest to teraz zrobione :/

--- Koniec cytatu ---
Co przez to rozumiesz? Pantografy?

AIR:

--- Cytat: Quark-t w 18 Kwietnia 2011, 09:21:24 ---Co przez to rozumiesz? Pantografy?

--- Koniec cytatu ---

Nie tylko pantografy. Charakterystyka EU07 i ET22 była lepsza. W EZT częściej załączała się sprężarka, teraz po ok 10 hamowaniach dopiero kompresuje kolejny raz. Hamulce poniżej 50km/h słabiej hamowały (nie pamiętam jak to zjawisko się profesjonalnie nazywa, ale takie występuje). Wentylatory oporów wyłączały się na ostatniej pozycji jazdy na oporach przed wejściem na bezoporową.

hunter:

--- Cytat: AIR w 18 Kwietnia 2011, 09:45:22 ---Charakterystyka EU07 i ET22 była lepsza.

--- Koniec cytatu ---
W ktorym miejscu? IMO jest teraz o niebo lepiej.


--- Cytat: AIR w 18 Kwietnia 2011, 09:45:22 ---Hamulce poniżej 50km/h słabiej hamowały

--- Koniec cytatu ---
Przestaw nastawe hamulca na pospieszna...


--- Cytat: AIR w 18 Kwietnia 2011, 09:45:22 ---Wentylatory oporów wyłączały się na ostatniej pozycji jazdy na oporach przed wejściem na bezoporową.

--- Koniec cytatu ---
Na jakim pojezdzie sprawdzasz?

AIR:
Jeżeli chodzi o charakterystykę to np: na drugim układzie (w ET22 na trzecim) można maksymalnie zbocznikować w realu już przy ok 60km/h i tak kiedyś było również w MaSzynie, natomiast teraz jest to o prawie 10km/h więcej bo przekaźnik nadmiarowy wybija. Po za tym prądy przy danej pozycji nastawnika (również przy osłabieniu pola wzbudzenia) i prędkości odbiegają od wykresów.

Hamulec mam ustawione na posp.

To było na jakiejś ze starych wersji ET22 nie pamiętam dokładnie której. EU07 niestety nigdy tego nie miała. Poprawić to jest nietrudno, wiem bo sobie pozmieniałem, ale dużo jest takich różnych "szczegółów" przez które MaSzyna dużo traci gdy ją się skonfrontuje z realem i co najgorsze nie widzę w dziale "Na warsztacie", aby ktoś robił coś, aby to pozmieniać...dlatego postanowiłem napisać posta na ten temat.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod