Autor Wątek:  Pantrograf - wkładki węglowe  (Przeczytany 5073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kalapi

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Pantrograf - wkładki węglowe
« dnia: 25 Stycznia 2011, 14:55:45 »
Wiecie może dlaczego konstrukcja "nowych" pantografów jest inna w IC a inna w PR ? Chodzi mi o to połączenie między "ślizgami" (nie wiem dokładnie jak to się nazywa).
Obserwując patyk PR odnoszę wrażenie, że oni we własnym zakresie to dodają.

Jako, że nie mam zdjęcia patyka PR w załączeniu dla porównania mniej więcej domalowałem ocb

To nie jest chat.
Rozi  
« Ostatnia zmiana: 25 Stycznia 2011, 22:22:00 wysłana przez Rozi »

Offline wojtekilawa

  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Pantrograf - wkładki węglowe
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Stycznia 2011, 17:12:28 »
Oto zdjęcie ślizgacza stosowanego przez PR, w tym przypadku zamontowanego na ET22 należącego do PKP Cargo.

Offline kalapi

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Pantrograf - wkładki węglowe
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Lutego 2011, 22:42:45 »
Pantografy montowane na jednostkach i bykach są węższe niż te IC. Może wiec, chodzi o stabilizacje pantografu stąd te połączenie miedzy ślizgami.

Offline wojtekilawa

  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Pantrograf - wkładki węglowe
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Lutego 2011, 17:45:42 »
Pantografy montowane na jednostkach i bykach są węższe niż te IC. Może wiec, chodzi o stabilizacje pantografu stąd te połączenie miedzy ślizgami.
Myślę, że bardziej prawdopodobne jest to, że po prostu są to ślizgacze dwóch różnych firm i jedna zaprojektowała takie, a druga zupełnie inne.

Interpunkcja. Zasada jest taka, że prawie zawsze stawiamy przecinek przed spójnikiem "że". Taka rada dla przyszłych pokoleń.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2011, 19:14:46 wysłana przez Rozi »