Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień

 Zdjęcia wagonu Sgs.

(1/5) > >>

WSK:
Witam!
Pracuje nad modelem wagonu Sgs, tego na kontenery. Wiem, że jeszcze dużo muszę wykonać, ale potrzebuje dokładnych zdjęć. Najlepiej jakby wykonane były zdjęcia każdego drobiazgu. W załączniku screeny z prac.

adsim:
Masz może jakieś zdjęcie, gdzie kontenery są przewożone tak jak na screenie sgspodwojny.jpg? Czy wymiary kontenera są zgodne z rzeczywistością? Czy układ jego tekstury jest taki sam jak w obecnie dostępnym kontenerze (dało by to możliwość wymiany tekstur między wagonami)?

WSK:

--- Cytat: adsim w 14 Marca 2011, 22:22:26 ---Masz może jakieś zdjęcie, gdzie kontenery są przewożone tak jak na screenie sgspodwojny.jpg?

--- Koniec cytatu ---
Zdjęcia nie mam. Dodam tylko, że to co w załączniku mnie być może zmyliło. Wiem, że tam są trzy 'małe' kontenery, ale to nie gra roli czy dwa małe, czy jeden duży.

--- Cytat: adsim w 14 Marca 2011, 22:22:26 ---Czy wymiary kontenera są zgodne z rzeczywistością?

--- Koniec cytatu ---
Tak, są zgodne z rzeczywistością. Wagon ma idealną długość i szerokość. Wszystko z planów. Wymiary kontenerów z wikipedi.

--- Cytat: adsim w 14 Marca 2011, 22:22:26 ---Czy układ jego tekstury jest taki sam jak w obecnie dostępnym kontenerze (dało by to możliwość wymiany tekstur między wagonami)?

--- Koniec cytatu ---
Słabo to rozumiem, ale postaram się odpowiedzieć. Układ tekstury jest nowiutki. Oba kontenery mają te same układy. Na razie mam duży mętlik w głowie i nie wiem jak tutaj zastosować dobrą taktykę. Chodzi mi głównie o tekstury kontenerów. Są one jako submodele, i mają osobne tekstury. Myślę nad tym aby zrobić po prostu kilka modeli z odpowiednim .chk i .t3d. Każdy model inna tekstura kontenera. Nie bardzo mam pomysł jak zastosować tutaj raplacableskin. Jeżeli bym dał radę upchnąć gdzieś układ kontenerów to może by coś z tego wyszło. Jeżeli ktoś ma jakiś lepszy pomysł niech napisze.

youBy:
@adsim: 412Z ma taką długość, że tam się dwa 40–stopowe kontenery mieszczą.

adsim:
To te kontenery nie są jako ładunek (osobne modele)? Układ tekstury w starszym kontenerze wygląda tak (screen). Możesz podejrzeć jak to dokładnie wygląda w PC2010 :).
@YouBy, pytałem po prostu z ciekawości, bo nigdy takiej kombinacji nie widziałem, jak już, to zawsze były pojedyncze kontenery, albo dwie "dwudziestki".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod