Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Kolejna wersja modelu ET22

<< < (4/28) > >>

szogun:
Właśnie że nie. Zmniejszyć można sobie we własnym zakresie, bo lepiej z większego zrobić mniejsze, niż zrobić mniejsze i stracić jakość. Poza tym w SP42 masz taką samą rozdzielczość.

EDIT: Pomimo że ma te 2048x2048, to cały model wykorzystuje tylko 2 tekstury.

Patrykos:

--- Cytat: adsim w 20 Lutego 2011, 16:11:59 ---Po co 2 czoła? 99% byków ma takie same oba czoła.

--- Koniec cytatu ---
Bo skoro są dwa boki, to i dwa czoła co by ładnie spasowanie wyszło. Po za tym na podstawie czego się opierasz, że 99% byków ma oba czoła takie same? :) Po detalach? Ano tak, ale jeśli ktoś obfoci byczka z każdej stronie to tekstura będzie ciekawsza.

adsim:
Ciekawe jak obfocisz 2 czoło, jak będzie podpięty do składu?:) Skoro z innymi lokami da się spasować bok czoło, to i z bykiem się da. Według mnie po prostu lepszym rozwiązaniem jest jedno czoło na teksturze i reszta miejsca przeznaczona na detale proporcjonalnej wielkości do pudła + może jeszcze jakieś elementy dla LoD.

Patrykos:

--- Cytat: adsim w 20 Lutego 2011, 20:28:49 ---Ciekawe jak obfocisz 2 czoło, jak będzie podpięty do składu?:)

--- Koniec cytatu ---
Hmm, no ale jak stoi na depo odsłonięty to jak najbardziej. Po za tym wszystkie lokomotywy, które mają dwa różne boki mają dwa czoła na teksturze :-)

martin:
Racja. To jest tylko utrudnianie sobie życia - niepotrzebnie. Do tej pory było tylko jedno czoło na teksturze a resztę stanowiły dodatkowe elementy. A teraz to nie dość że te dwa czoła są prawie w 100% takie same to jeszcze zajmują miejsce w pliku.

Pzdr.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod