Autor Wątek:  Odp: Jak to jest z kolejami w USA?  (Przeczytany 1544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 600
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Jak to jest z kolejami w USA?
« dnia: 05 Lutego 2011, 14:07:19 »
A czym różni się Oerlikon od Knorra?

Czy zawsze musisz napisać posta nie na temat? Google.pl nie działa? Wpisałem dokładnie to samo zapytanie i pierwszy link to odpowiedź. Ostatnie ostrzeżenie. Później moderacja.
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=czym+r%C3%B3%C5%BCni+si%C4%99+Oerlikon+od+Knorra?&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
Rozi
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2011, 15:56:25 wysłana przez Rozi »
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Jak to jest z kolejami w USA?
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Lutego 2011, 14:09:01 »
Nie wiem czy dobrze mówię, ale w Oerlikonie masz pozycje hamowania. W Knorze natomiast musisz upuszczać powietrza, żeby zwiększyć siłę hamowania. Jak źle, to proszę poprawcie.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Jak to jest z kolejami w USA?
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Lutego 2011, 14:25:07 »
Mówisz o zaworach rozrządczych (sterujących, rodzielaczach) czy kranie (zaworze) maszynisty?

Kacu: różnic jest więcej, a to, co napisałeś, można by tak przeinaczyć, że Oerlikon nie upuszcza powietrza ;) Zgrabniej można napisać o sterowaniu kątem (w przypadku Oerlikona) i czasem (Knorr).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.