Do robienia filmów proponuję scenerię Linia 053. Ustawcie sobie dzień i kręćcie ujęcia w miejscach, gdzie nie ma jakichś uchybień typu znikająca trawa, czy brak sieci trakcyjnej. Z FPS nie powinniście mieć problemu, gdyż to jest jedna z nielicznych scenerii, gdzie jest dosyć sporo szczegółów z jednocześnie płynną symulacją.
Dobierzcie odpowiedni tabor - tyczy się to również doboru tekstur. Na jednym z filmów jest użyta tekstura EN57 w malowaniu niebiesko - żółtym (taki totalny szrot, bodajże 1051). Zamiast tej tekstury zmień sobie jeden z drugim na 1146, albo 1012.
Kolejna sprawa - kabina budynia. Nie wiem dlaczego, ale ta kabina jakoś szczególnie mnie nie porywa, jest w niej po prostu nudno. Zamiast tego zróbcie sceny w kabinie ET41, ewentualnie EU07 (nie budyniowej).
Dobór tekstur wagonów pasażerskich - to też ma ogromne znaczenie. Nie bierzcie na litość boską starych tekstur wagonów w malowaniu PKP IC (tych, co jeździły na starych TLK-ach). Użyjcie ładnej teksturki AZdnu_120, czy Bdnu_090-7.
No i to by było na tyle moich uwag. Możecie się śmiać lub nie, ale takie właśnie pierdy mają największe znaczenie podczas oglądania filmu reklamowego. Tego typu szczegóły przykuwają pierwszą uwagę widza i to je trzeba odpowiednio dopracować, a nie podkład muzyczny, który powinien być dodatkiem do filmu reklamowego (czy tam promocyjnego), a nie głównym problemem przy montowaniu produktu.
@wojtekilawa, już zaczynasz chwytać o co chodzi. Dobre ujęcia, z tym, że nie musisz czekać aż skład cały przejedzie i wtedy zmieniasz scenę, niech przejedzie do połowy, potem scena się rozmywa i kolejne ujęcie w zupełnie innym miejscu (tylko nie powtarzaj scen, tzn. nie rób dwóch różnych ujęć w tym samym miejscu, a także staraj się kręcić w skrajnie różnych warunkach pogodowych). Była jedna scena z mgłą? Ok, wystarczy. Nie rób przerostu formy nad treścią.
Muzyka zbyt głośno, minusem jest brak dźwięków. Powtarzam, muzyka powinna być spokojna i stonowana, powinna być tylko dodatkiem w takim filmie, a nie czymś, na co będziemy zwracać całą naszą uwagę.