Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Z prac nad EXE…

<< < (8/18) > >>

matfre96:
Niezła opcja. Można do tego podpiąć inną czcionkę?

Ra:
Mam wrażenie, że ostatnio piszesz cokolwiek, byle tylko wysłać wiadomość.

matfre96:
Nie, po prostu pytam.

Ra:
Prościej zapytać niż kliknąć na link?

--- Cytat: Ra w 09 Sierpnia 2012, 01:59:54 ---Wyświetlacz tekstowy składał by się z submodelu bez trójkątów o własności Type: Text. Mógłby mieć on dowolną liczbę submodeli potomnych, nazwanych różnymi znakami (z rozróżnieniem wielkości), np. "a", "b", "0", "1", "Z", "@", "_" itd. Taki submodel jednoliterowy musiałby mieć zdefiniowaną szerokość w swoim transformie. Tzn. układ rysowania submodelu byłby najpierw przemieszczany o wskazany wektor względem poprzedniej pozycji, a następnie rysowany byłby submodel. Przemieszczenie następowało by narastająco, dzięki czemu można by składać napisy dowolnej długości i w dowolnym kierunku. Submodele znakowe w najprostszej formie były by prostokątami z zamapowanym fragmentem tekstury z zestawem znaków, a w zaawansowanej -- modelem 3D znaku.
--- Koniec cytatu ---

Ra:
Dawno nic wizualnie zauważalnego nie było, teraz będzie. Na razie wstępna wersja, jeszcze nie wszystkie napisy się pokazują.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod