Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Z prac nad EXE…
matfre96:
Niezła opcja. Można do tego podpiąć inną czcionkę?
Ra:
Mam wrażenie, że ostatnio piszesz cokolwiek, byle tylko wysłać wiadomość.
matfre96:
Nie, po prostu pytam.
Ra:
Prościej zapytać niż kliknąć na link?
--- Cytat: Ra w 09 Sierpnia 2012, 01:59:54 ---Wyświetlacz tekstowy składał by się z submodelu bez trójkątów o własności Type: Text. Mógłby mieć on dowolną liczbę submodeli potomnych, nazwanych różnymi znakami (z rozróżnieniem wielkości), np. "a", "b", "0", "1", "Z", "@", "_" itd. Taki submodel jednoliterowy musiałby mieć zdefiniowaną szerokość w swoim transformie. Tzn. układ rysowania submodelu byłby najpierw przemieszczany o wskazany wektor względem poprzedniej pozycji, a następnie rysowany byłby submodel. Przemieszczenie następowało by narastająco, dzięki czemu można by składać napisy dowolnej długości i w dowolnym kierunku. Submodele znakowe w najprostszej formie były by prostokątami z zamapowanym fragmentem tekstury z zestawem znaków, a w zaawansowanej -- modelem 3D znaku.
--- Koniec cytatu ---
Ra:
Dawno nic wizualnie zauważalnego nie było, teraz będzie. Na razie wstępna wersja, jeszcze nie wszystkie napisy się pokazują.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej