Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Tekstury

<< < (3/5) > >>

Gneisenau:
Najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem zanim zaczniesz w taki sposób odpowiadać na pytania. Ja napisałem, że nie wszyscy mają, a nie że nikt nie ma Nie zarzucam Ci że nie masz takiej karty, lecz ciekawą rzeczą na polskich forach jest to, że zaraz po pojawieniu się super karty za cenę powiedzmy ponad 1000zł  połowa userów staje się jej posiadaczami. A tak narzekamy na biedę w kraju.. Interesujące, nieprawdaż?

SU46:
Nie chciałem Cię obraźić tym postem, lecz zażartować. Ale jak tak zareagowałeś to przepraszam.

PS: Nie mam karty za 1000 zł tylko za około 800. Ale to Radeon z górnej serii.

Gneisenau:

--- Cytat: "pROSiAczek" ---ale w czym problem zeby sobie teksturke np 2048x1024 otworzyc w chociazby Paint i zmienic rozmiar na 50% lub nawet 25% jesli komus obciaza 3MB plik zbytnio kompa? przeciez to nie jest super wymagajaca czynnosc... a w druga strone sie niestety juz nie da :( z 512x256 nie zrobisz dobrej 1024x512 :(
--- Koniec cytatu ---

Drogi kolego, nie wiem dokładnie co masz na myśli mówiąc "obciążenie" kompa. Jeżeli chodzi Ci o obciążenie hdd, to nie w tym rzecz. Problem polega na tym, że karty z pamięcią poniżej 128 mb miałyby spore kłopoty z wyświtlaniem obrazu, a w większości nasze grafiki posiadają właśnie  64 lub 32 mb.(czyli mniej niż 128 :P)

pROSiAczek:
wlasnie pisze o tym ze jesli ktos ma grafa ktory nie podola z jedna czy trzema teksturkami np. 2048x1024 to w prosty sposob moze zrobic sobie z niej teksturke chociazby 1024x512 ktora bedzie miec o ile sie nie myle 724kB... niestety z czego zdajesz sobie z cala pewnoscia sprawe nie da sie zadzialac w druga strone zeby z tekstury o niskiej rozdzielczosci zrobic fotorealistyczna teksturke... i o to mi chodzi

Bart:
Więc panowie. Sprawa jest taka:
Tekstury będą (przynajmniej do "moich modeli") w TGA. Teksturka 512x512 ma 1025 kb, a textura 1024x1024 ma ponad 3000 kb. Zrobiłem jedną teksturę w 1024x1024 i jej kopię w 512x512. Co się okazało: PRAKTYCZNIE ZERO RÓŻNICY!!. Jedynie co widać to wyraźny napis ZT i naprawy rewizyjnej. Reszta różnic wychodzi przy dokładnym oglądaniu loka z odległości 1 m.
Więc wam mówię że nie ma sensu robić większych tekstur niż 512x512 bo roboty jest z tym dużo więcej, a efekt jest rozczarowujący. Żebym nie był gołosłowny wraz z pojawieniem się modeli będzie jedna teksturka wyższej rozdziałki na próbę...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod