Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Projekt kabina gagarina by Tomek "ST40S"

<< < (3/8) > >>

Michu46:

--- Cytat: bumer w 03 Września 2010, 20:00:37 ---Ja z ciekawości zapytam: czy będzie jakaś nowa oprawa dźwiękowa m.in. lepszy dźwięk silnika ?

--- Koniec cytatu ---
Po co? @HornExpert371 zrobił świetne dźwięki i były na jego stronie, ale no były!

LHS_ST40S:

--- Cytat: Bombardier w 03 Września 2010, 19:51:06 ---Zapytam inaczej, czy w Twojej kabinie manometry są osadzone w dziurze w tym blacie, czy też jest to zrobione bez dziury, na złudzenie optyczne?

--- Koniec cytatu ---
Jest to bez dziury, ramki są tak uformowane aby to zamaskować i do tego celu kopiowałem cylindryczne części tych ramek i flipowałem unify'em, bo inaczej przy podświetlonych mano byłoby to widoczne z boku jakby ramki wisiały w powietrzu. Dzieje się tak jak pewnie wiesz wtedy, gdy polygony są na niemapowalnej stronie, dlatego też @szogun pisał kiedyś o dziurawym haslerze(tylna ścianka była niemapowalną ścianką na zewnątrz)

--- Cytat: bumer ---Ja z ciekawości zapytam: czy będzie jakaś nowa oprawa dźwiękowa m.in. lepszy dźwięk silnika ?

--- Koniec cytatu ---
Tak, jest nowa.

--- Cytat: Bombardier w 03 Września 2010, 20:32:54 ---Dlaczego po prostu nie zrobisz dziur w panelu?

--- Koniec cytatu ---
Dlatego że boolean mało kiedy działa jak trzeba, a cut zwykle wycina koszmarne otwory.

Bombardier:
Dlaczego po prostu nie zrobisz dziur w panelu? To jest roboty na góra 15 minut.
Druga rzecz, pół pulpitu jest zmapowane "zieloną farbą" na odwal, tj. zaznaczone polygony, wybór typu mapowania w UVW Map i cześć. To powoduje efekt rozciągnięcia, nie wygląda zbyt atrakcyjnie. Są dwie możliwości:

* albo zrobić tak, jak jest to w najnowszych siódemkach oraz ET41, czyli większość elementów ma swoją własną teksturę (nie mapowane z jednego kwadracika 128x128),
* drugą możliwością jest umieszczenie "zielonej farby" na oddzielnej teksturze, powiększenie jej do odpowiednich rozmiarów, zrobienie z niej tekstury seamless (przy powielaniu nie widać przejść) oraz zmapować to dostatecznie ładnie.

Jeszcze prosiłbym screen kabiny zmodernizowanej ST44, lecz od frontu, z oczu maszynisty.

EDIT:


--- Cytat: LHS_ST40s ---Dlatego że boolean mało kiedy działa jak trzeba a cut zwykle wycina koszmarne otwory.
--- Koniec cytatu ---
Fakt, Boolean jest koszmarnym narzędziem, lecz przy odrobinie wprawy nie ma problemu z jego obsługą. Ja osobiście mam na niego metodę, z reguły się sprawdza, roboty nie wykonuje tylko automat, lecz przynajmniej wszystko wygląda w miarę dobrze.

LHS_ST40S:

--- Cytat: Bombardier w 03 Września 2010, 20:32:54 ---Jeszcze prosiłbym screen kabiny zmodernizowanej ST44, lecz od frontu, z oczu maszynisty.

--- Koniec cytatu ---

Szociu:
Wygląda ładnie, ale na pierwszy rzut oka widać, że Hasler troszkę krzywo jest umiejscowiony.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod