Autor Wątek:  Rainsted MultiPlayer.  (Przeczytany 7010 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mati1122

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Rainsted MultiPlayer.
« dnia: 02 Września 2010, 19:15:34 »
Witam wszystkich.


Mam pytanie. Dawno nie grałem w Maszynę  (brak czasu)  zaktualizowałem sobie ją i widzę, że jest MP. Ta opcja już działa normalnie czy dalej są testy ? I czy ogólnie ona będzie kiedyś poprawnie funkcjonować ?

Pozdrawiam.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5631
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 565
Odp: Rainsted MultiPlayer.
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Września 2010, 19:17:52 »
Póki co jest to do testów. Pełen Multiplayer to (raczej) dopiero w SPT.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Mati1122

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rainsted MultiPlayer.
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Września 2010, 19:22:32 »
Aha. Ok dzięki bardzo. Można zamknąć.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Rainsted MultiPlayer.
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Września 2010, 19:27:57 »
w Maszynę  (brak czasu)  zaktualizowałem sobie ją
To nie jest aktualizacja MaSzyny tylko Rainsted.exe, ktory jest (miedzy innymi) jej starterem :)

Wszelkie zmiany w programie autor opisuje w stosownym watku, w dziale na warsztacie (to tak na przyszlosc).

Tutaj o multi:
Wersja alfa 1.0.95.7355

Zmiany poza edytorem scenerii:
  • Przygotowana została komunikacja z EU07.EXE przez WM_COPYDATA. Będzie wykorzystywana z EXE, które aktualnie jest w fazie testów. W obecnej wersji można wykonywać z Rainsted eventy symulatora, jak również wysyłać komendy do AI. Nazwy eventów wykonywanych w scenerii są zbierane i klasyfikowane: jako możliwe do zdalnego wykonania (np. przełożenia zwrotnic) albo pomocnicze (np. ustawienie prędkości na zwrotnicy, obrócenie latarni zwrotnika). Komunikacja ta będzie dalej rozwijana o połączenie internetowe z serwerem ruchu, jak również powstanie serwer ruchu.
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2010, 19:33:34 wysłana przez libertyn89 »
Pozdrawiam, Karol