Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
House pack
surgeon:
--- Cytat: Xenti w 01 Września 2010, 07:43:10 ---Te domki wyglądają sztucznie. Cały płaski. Spróbuj dodać do niego jakieś wypuklenia (np. balkon) i wtedy będzie wyglądał lepiej :)
--- Koniec cytatu ---
Uwypuklenia kosztują FPS. W symulatorze masz jechać, a nie przyglądać się uwypukleniom domków. :P
pol102:
--- Cytat: Xenti w 01 Września 2010, 07:43:10 ---Te domki wyglądają sztucznie. Cały płaski. Spróbuj dodać do niego jakieś wypuklenia (np. balkon) i wtedy będzie wyglądał lepiej :)
--- Koniec cytatu ---
Będziesz mógł korzystać z obecnych wszak chodzi o to, by domki były tak wymodelowane jak pudło loka.
--- Cytat: youBy w 01 Września 2010, 09:01:32 ---Mnie trochę martwią cienie na teksturach, np. w 11 i 12. Ewidentnie nie pasują one do siebie.
--- Koniec cytatu ---
Nie tylko tu, ale gdzieś trzeba tego optycznego złudzenia HQ szukać. Wcale nie mówię, że nie masz racji i zapewne będzie korekta w tex.
KowiEU:
--- Cytat: Xenti w 01 Września 2010, 07:43:10 ---Te domki wyglądają sztucznie. Cały płaski. Spróbuj dodać do niego jakieś wypuklenia (np. balkon) i wtedy będzie wyglądał lepiej :)
--- Koniec cytatu ---
Jeju to przecież tylko dekoracja dla urozmaicenia terenu (który zresztą w symulatorze nie jest najważniejszy). Zwłaszcza że w symku są problemy z wydajnością...
ABu:
Proponuję podział na strefy zabudowy w zależności od odległości od szlaku.
Strefa I - zabudowa z dużą ilością detali z zastosowaniem LOD
Strefa II - zabudowa z małą ilością detali, bez LOD
Strefa III - jedynie pionowe tekstury imitujące dalszą zabudowę
Zasięg stref można ustalić doświadczalnie, przy założeniu, że nie robimy wycieczek w trybie freefly.
szogun:
Moim zdaniem nie ma potrzeby dorabiania detali. Tekstury są bardzo dobrze skomponowane i to (przynajmniej mi) wystarczy.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej