Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 House pack

<< < (4/12) > >>

surgeon:

--- Cytat: Xenti w 01 Września 2010, 07:43:10 ---Te domki wyglądają sztucznie. Cały płaski. Spróbuj dodać do niego jakieś wypuklenia (np. balkon) i wtedy będzie wyglądał lepiej :)

--- Koniec cytatu ---
Uwypuklenia kosztują FPS. W symulatorze masz jechać, a nie przyglądać się uwypukleniom domków. :P

pol102:

--- Cytat: Xenti w 01 Września 2010, 07:43:10 ---Te domki wyglądają sztucznie. Cały płaski. Spróbuj dodać do niego jakieś wypuklenia (np. balkon) i wtedy będzie wyglądał lepiej :)

--- Koniec cytatu ---

Będziesz mógł korzystać z obecnych wszak chodzi o to, by domki były tak wymodelowane jak pudło loka.


--- Cytat: youBy w 01 Września 2010, 09:01:32 ---Mnie trochę martwią cienie na teksturach, np. w 11 i 12. Ewidentnie nie pasują one do siebie.

--- Koniec cytatu ---

Nie tylko tu, ale gdzieś trzeba tego optycznego złudzenia HQ szukać. Wcale nie mówię, że nie masz racji i zapewne będzie korekta w tex.

KowiEU:

--- Cytat: Xenti w 01 Września 2010, 07:43:10 ---Te domki wyglądają sztucznie. Cały płaski. Spróbuj dodać do niego jakieś wypuklenia (np. balkon) i wtedy będzie wyglądał lepiej :)

--- Koniec cytatu ---

Jeju to przecież tylko dekoracja dla urozmaicenia terenu (który zresztą w symulatorze nie jest najważniejszy). Zwłaszcza że w symku są problemy z wydajnością...

ABu:
Proponuję podział na strefy zabudowy w zależności od odległości od szlaku.

Strefa I - zabudowa z dużą ilością detali z zastosowaniem LOD
Strefa II - zabudowa z małą ilością detali, bez LOD
Strefa III - jedynie pionowe tekstury imitujące dalszą zabudowę

Zasięg stref można ustalić doświadczalnie, przy założeniu, że nie robimy wycieczek w trybie freefly.

szogun:
Moim zdaniem nie ma potrzeby dorabiania detali. Tekstury są bardzo dobrze skomponowane i to (przynajmniej mi) wystarczy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod