« Odpowiedź #30 dnia: 04 Lipca 2010, 16:06:29 »
jaki będzie jechał mechanik, bo to od nich zależy nasza podróż, czy gość ma jaja i bęzie prawdziwie jechał czy też będzie się bał nawet do 100 rozpędzić. Takich mechaników nie brakuje a szczególnie tych którym został rok do emerytury...
Za to "MK" fachowców i hiperinstruktorów mamy wielu :). Jak to dobrze, że oni czuwają i wytykają wszystkie błędy. Ich fachowość dotycząca oceny jazdy maszynisty wprost powala na kolana. Polska Kolej ma szansę przetrwać!
btw Tak na serio i odcinając się od niektórych pozbawionych sensu wypowiedzi. Ta przerwa w pasie wygląda jak miejsce na ten nowy numer maszyny (europejski czy jaki tam… ;))
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76