Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 ET41

<< < (3/4) > >>

piotrek0804:

--- Cytat: Kacu w 26 Czerwca 2010, 19:19:13 ---
--- Cytuj ---że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor

--- Koniec cytatu ---
NIE i NIE. W czasie jazdy masz przetwornicę tylko w A a sprężarkę tylko w B?

--- Koniec cytatu ---

Nie o to chodzi, po "wywaleniu" komend w poszczególnych członach bardzo dobrze słychać dźwięki zarówno sprężarki jak i przetwornicy, ale nie ma już tego efektu "podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać). Ale no dobra, niech będzie, kto chce niech sobie to zrobi, a kto nie to nie.

libertyn89:

--- Cytat: piotrek0804 w 26 Czerwca 2010, 20:08:07 ---"podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać).

--- Koniec cytatu ---

Interferencja :)

MichałŁ:
A może nie wyłączać całkiem tych dźwięków tylko jakoś tam poustawiać w mmd tą odległość zanikania. Przecież maszynista w kabinie na pewno  nie słyszy sprężarek i przetwornic drugiego członu.

Rudzik:
[-------][--------------]  [-------------- ][-------]
[KABINA][MASZYNOWNIA]+[MASZYNOWNIA][KABINA]
[______][_____________] [_____________][______]
\_________ __________/   \_________ __________/
               \/                                  \/
  Zasięg I członu                      zasięg II członu
    dźwięków                                dźwięków

Pomysł ciekawy. A nie dawałoby to takiego efektu, że nie byłoby lokomotywy słychać jak się stoi już 20-30 metrów od niej?

MichałŁ:
No fakt musiał by być wtedy podział na to co się słyszy w kabinie i na to co się słyszy na zewnątrz

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod