Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
ET41
piotrek0804:
--- Cytat: Kacu w 26 Czerwca 2010, 19:19:13 ---
--- Cytuj ---że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor
--- Koniec cytatu ---
NIE i NIE. W czasie jazdy masz przetwornicę tylko w A a sprężarkę tylko w B?
--- Koniec cytatu ---
Nie o to chodzi, po "wywaleniu" komend w poszczególnych członach bardzo dobrze słychać dźwięki zarówno sprężarki jak i przetwornicy, ale nie ma już tego efektu "podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać). Ale no dobra, niech będzie, kto chce niech sobie to zrobi, a kto nie to nie.
libertyn89:
--- Cytat: piotrek0804 w 26 Czerwca 2010, 20:08:07 ---"podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać).
--- Koniec cytatu ---
Interferencja :)
MichałŁ:
A może nie wyłączać całkiem tych dźwięków tylko jakoś tam poustawiać w mmd tą odległość zanikania. Przecież maszynista w kabinie na pewno nie słyszy sprężarek i przetwornic drugiego członu.
Rudzik:
[-------][--------------] [-------------- ][-------]
[KABINA][MASZYNOWNIA]+[MASZYNOWNIA][KABINA]
[______][_____________] [_____________][______]
\_________ __________/ \_________ __________/
\/ \/
Zasięg I członu zasięg II członu
dźwięków dźwięków
Pomysł ciekawy. A nie dawałoby to takiego efektu, że nie byłoby lokomotywy słychać jak się stoi już 20-30 metrów od niej?
MichałŁ:
No fakt musiał by być wtedy podział na to co się słyszy w kabinie i na to co się słyszy na zewnątrz
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej