Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3DS - pytania

<< < (11/12) > >>

Ra:
Obiekt jest przenicowany, czyli trójkąty są po niewłaściwej stronie.

Mytnik:
Zrobiłem tak jak radził kolega @Rozi, jedna lampa jest ok, ale pozostałe nadal się chrzanią.
EDIT. Sytuacja opanowana. Przed użyciem "Flipa" musiałem użyć opcji "Unify". Teraz wszystko jest ok. Tak btw. to przy każdym użyciu polecenia mirror trzeba takie coś stosować? Czy jest jakiś inny sposób na klonowanie elementów?

surgeon:
Zaznaczasz element, i z shiftem przesuwasz go.

WSK:

--- Cytat: Mytnik w 02 Lutego 2011, 15:21:09 ---Czy jest jakiś inny sposób na klonowanie elementów?

--- Koniec cytatu ---
Chodzi Ci o odbicie modelu przez daną oś tak? Opcja mirror odpada bo za każdym razem sie będzie tak działo. A innym sposobem jest po prostu obrócenie obiektu opcją rotate. I jest po problemie.

Mytnik:
I kolejny problem : (Wszystko ładnie oteksturowałem, zmapowałem a tu takie coś. Dodam, że teksturę mam w formacie .bmp.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod