Autor Wątek:  Odp: Różne mariuszowe narzędzia  (Przeczytany 15554 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #30 dnia: 14 Grudnia 2009, 13:23:04 »
Teraz dopiero zaważyłem, że jest jeszcze jeden problem z narzędziem od zdegenerowanych trójkątów. Efekt widać na screenie. W załączniku daję też plik przed i po użyciu narzędzia.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Grudnia 2009, 15:33:03 »
Ale co ja mam z tym zrobić?
Program działa tak jaka była koncepcja, czyli jak znajdzie degenrowane, to ma usunąć ten trójkąt i zminejszyć ilość numverts.

Ja jak na razie przeleciałem swoją maszynę tym i nie zauważyłem ubocznych skutków.
Jeszcze dodatkowo sprawdź czy u Ciebie w programie jest tak:
omin_trojkat:
xx = wyg: ilnum = ilnum - 3

For xi = xx To 1 Step -1
If dane$(xi) <> "" And dane$(xi) <> ap$ Then xx = xi: Exit For
Next xi
Bo to ostatnia wersja. Jeśli tak masz, no to ja nie wiem co robić.
W tej ostatniej wersji uwrażliwiłem program na to, jeśli zdegenerowany trójkąt nie był by w 'kupie' czyli np. tak:
NumVerts: 1878


1


1.46886 -1.69527 1.25244 0.857676 0.656693


-1.46914 -1.6963 1.25244 0.857679 0.646012





-1.46914 1.3089 1.25244 0.850585 0.646012


Zobacze załącznik, przerobie odrobine program, aby zobaczyć co wyrzucił i dam odpowiedź.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #32 dnia: 14 Grudnia 2009, 15:44:10 »
Mariusz ale ten przyklad co podales to wlasnie nie jest zdegenerowany trojkat. Mysle, ze tutaj jest pies pogrzebany. Patrzylem na te pliki od adsima i po prostu nie do konca zrozumiales definicje zdegenerowanego trojkata :)
Pozdrawiam, Karol

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Grudnia 2009, 16:09:24 »
Ja wiem że nie jest, to był tylko przykład, rozbitego trójkąta.
Cytuj
Patrzylem na te pliki od adsima i po prostu nie do konca zrozumiales definicje zdegenerowanego trojkata :)
Jakiś Ty pewny co ja zrozumiałem, a co nie :)
Nie w tym rzecz, że nie zrozumiałem, tylko rzecz w błędzie programistycznym i w pewnych okolicznościach doliczał coś do dt a nie powinien. Poprostu nadpisywała się zawartość zmiennej, która pamiętała jedną ze współrzędnych (z prawidłowej współrzędniej na pusty ciąg znaków), a to skutkowało z kolei, iż punkt był traktowany nie jako 3 współrzędne, tylko dwie.
Na drugi raz nie wyciągaj tak daleko idących wniosków :)


Ale znalzałem przyczynę błędu. Zobaczcie teraz. Poprawka poszła. No przyznaję się bez bicia, że błąd leżał po stronie programistycznej i sorry.
Na usprawiedliwienie swoje mam tylko tyle, że nie byłem w dobrej formie pisząc to narzędzie :)
Mam nadzieję, że macie backupy...
No i jeszcze raz podziękowania dla adsima, za czujność :)
« Ostatnia zmiana: 14 Grudnia 2009, 16:33:40 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #34 dnia: 14 Grudnia 2009, 16:48:12 »
Akurat wyszło to przy zmianach w PC, ale spokojnie, kopia jest, więc zaraz się poprawi. Teraz już nie wykrywa złych trójkątów w WzK.t3d. Dzięki za szybkie naprawienie tego:).


   « Dodano: 15 Grudnia 2009, 00:25:51 »
Miałbym jeszcze jedną prośbę. Czy byłoby możliwe, żeby narzędzie do zmiany selfillum w lampach lokomotyw dodawało też świecenie do końcówek (endsignal)?
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2009, 00:25:51 wysłana przez adsim »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #35 dnia: 16 Grudnia 2009, 16:00:04 »
Aktualizacja pkt. 6 i 13
6-przyspieszenie działania
13-przyspieszenie działania + dodatkowa funkcja z tego postu:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10988.msg144376.html#msg144376



   « Dodano: 17 Grudnia 2009, 16:14:22 »
Aktualizacja pkt. 13
Dodałem funkcję, która również sprawdza i poprawia off (czy dla off jest SelfIllum: false). W poprzednich wersjach sprawdzało tylko on (SelfIllum: true). Teraz reaguje na on i off.
« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2009, 16:14:22 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6355
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 388
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #36 dnia: 17 Grudnia 2009, 16:52:30 »
A jak to się ma do świateł na przejazdach, które migają naprzemiennie, a w stanie "wyłączonym" jedno światło jest "On", a drugie "Off"?

Type: Mesh
Name: Light_Off01
Anim: false
Ambient: 84.0 86.0 86.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 210.0 212.0 212.0
SelfIllum: true
(...)
Type: Mesh
Name: Light_On01
Anim: false
Ambient: 84.0 86.0 86.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 210.0 212.0 212.0
SelfIllum: true
(...)
Name: Light_On00
Anim: false
Ambient: 84.0 86.0 86.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 210.0 212.0 212.0
SelfIllum: true
(...)
Type: Mesh
Name: Light_Off00
Anim: false
Ambient: 84.0 86.0 86.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 210.0 212.0 212.0
SelfIllum: true
(...)

//--- migajace lampki
event (p1)_0_sygn1 lights 0.8 (p1)_Syg1 2 2 endevent
event (p1)_0_sygn2 lights 0.8 (p1)_Syg2 2 2 endevent
//--- zgaszone lampki
event (p1)_1_sygn1 lights 0.8 (p1)_Syg1 1 0 endevent
event (p1)_1_sygn2 lights 0.8 (p1)_Syg2 1 0 endevent
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #37 dnia: 17 Grudnia 2009, 16:55:56 »
No to jest narzędzie do t3d dynamic (pudła modeli). Tam tego czegoś o czym pisałeś nie ma.
Cytuj
13)t3d_head_lamp_il_true.rar - skończone narzędzie - służy do kontroli/zmiany parametru wyświetlania się zapalonych i zgaszonych reflektorów w taborze, dla  lepszej wizualnej różnicy pomiędzy tymi 2 stanami

Ponadto, czy ja wiem, czy w tym przykładzie dla off powinno być true.
Na moje nie.
Dodatkowo program reaguje tylko dla on/off, gdy w name jest endsignal lub headlamp.
« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2009, 17:08:49 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #38 dnia: 18 Grudnia 2009, 20:16:59 »
Mam pomysł może jest coś wart? Czy można zrobić narzędzie które mierzy w plikach scn gęstość upakowania modeli i tekstur na kilometr kwadratowy, lub jakiś inny wycinek scenerii? Takie narzędzie mogło by wskazać miejsca do optymalizowania scenerii pod względem ilości FPS. Ostatni zauważyłem że w scn L061 w Stradomiu FPS drastycznie spada pomimo że ilość obiektów w polu widzenia nie jest duża (kamera skierowana na niebo lub oddaloną teksturę) lasu.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #39 dnia: 18 Grudnia 2009, 20:43:37 »
Krzyśku pomysł fajny, tylko napisz jakby miał on to liczyć, dokładnie wzory jakieś i co dokładnie miałby zliczać mając do dyspozycji współrzędne obiektów. Tekstury są rozmieszczane różnie w zależności od typu obiektu np. tekstura słupa od semka zapisana jest w t3d, a ten t3d jest dawany poprzez inc, a inc poprzez parametry współrzędnych.

Ogólnie nie wnikając w jakieś szczegóły dużo roboty jak na moje oko z tym.


   « Dodano: 22 Grudnia 2009, 18:21:05 »
Aktualizacja pkt. 38
« Ostatnia zmiana: 22 Grudnia 2009, 18:21:05 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #40 dnia: 05 Lutego 2010, 19:56:19 »
Aktualizacja pkt. 39


   « Dodano: 05 Lutego 2010, 21:15:45 »
Godz. 21:10-poprawka do dzisiejszej aktualizacji (dla narzędzia do konwersji plików - tekstury.xls. Nie wykasowałem jednej linii komend, a w sumie ważnej)


   « Dodano: 07 Lutego 2010, 19:47:48 »
Aktualizacja pkt. 40, a także poprawka do programu konwertującego tekstury.
Pkt. 40 tyczy się tego postu:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14330.msg152446.html#msg152446
Ponieważ chętnych trochę było na PW, daltego napisałem narzędzie. Niektórzy mnie opacznie zrozumieli, więc doprecyzuję: to nie jest poprawka w eu07.exe, tylko taka proteza, która umożliwi tym ludziom, którym sprzęt nie pozwala na obsługę dds. Proteza polaga na tym, aby przekonwertować tekstury MaSzyny do formatu tga i dostosowaniu plików symulatora to tekstur tga.
Aby PC2009 dostosować do tga, należy:
1)Przekonwertować wszystkie tekstury oprócz *.tex do *.tga.
Można posłużyć się moim narzędziem z menu Narzędzi diagnostycznych, narzędzie nr 4.
2)Z menu narzędzi różnych wybrać narzędzie nr 18 i uruchamiać przyciski od numerów 1 do 10. W konfiguracji, jeśli w PC2009 są pliki *.tex, to nie należy w komórce A5 stawiać iksa.
----
Wspomiałem też o poprawce programu do konwersji. Próbowałem też stowrzyć plik bat z zapisanymi plikami do kowersji. W sumie działało fajnie i szybko, ale było jedno 'ale'. Tym 'alem' był błąd, jeśli konwertowany plik w nazwie zawierał polski znak. Polecenie w pliku bat głupiało wtedy. W związku z tym zrezygnowałem z tego.
« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2010, 19:22:40 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #41 dnia: 08 Lutego 2010, 14:42:21 »
W oczekiwaniu na poprawkę (karta ATI) skorzystałem z Twojego narzędzia, aby już dziś pojeździć na PC09. Zrobiłem wszystko wg. instrukcji, nie było żadnych błędów podczas konwersji i dostosowywania .t3d i .scn do .tga. Niestety, po uruchomieniu symulatora wszystkie tekstury są obrócone 180 st., pomimo tego, że Twoje narzędzie je obróciło z pozycji prawidłowej dla .dds do pozycji dla .tga.
Screen w załączniku.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #42 dnia: 08 Lutego 2010, 15:10:38 »
... Niestety, po uruchomieniu symulatora wszystkie tekstury są obrócone 180 st., pomimo tego, że Twoje narzędzie je obróciło z pozycji prawidłowej dla .dds do pozycji dla .tga.
...
Konwerter NCONVERT przy konwersji odwraca grafikę w pionie, mimo że na teksturze tego nie widać. W związku z powyższym po przekonwertowaniu tekstury do .tga nie należy odwracać grafiki do pozycji normalnej, lecz pozozstawić ją tak jak dla .dds.
Pozdrawiam.

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #43 dnia: 08 Lutego 2010, 16:11:44 »
... Niestety, po uruchomieniu symulatora wszystkie tekstury są obrócone 180 st., pomimo tego, że Twoje narzędzie je obróciło z pozycji prawidłowej dla .dds do pozycji dla .tga.
...
Konwerter NCONVERT przy konwersji odwraca grafikę w pionie, mimo że na teksturze tego nie widać. W związku z powyższym po przekonwertowaniu tekstury do .tga nie należy odwracać grafiki do pozycji normalnej, lecz pozozstawić ją tak jak dla .dds.
Rzeczywiście, kiedy zapisałem jedną teksturę z kabiny EN57 ponownie z użyciem Photoshop'a wyświetla się w symku prawidłowo.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #44 dnia: 08 Lutego 2010, 19:16:28 »
Kolejna poprawka do programu konwertującego (narzędzie nr 4 z menu narzędzi diagnostycznych, plik tekstury.xls).
Zgłupieć można od tych konwersji. Postarałem się to jakoś pogodzić. Dla lepszego działania narzędzia konwertującego, wykorzystałem dwa programy (dołączone są w pliku Tools.rar):
1)Nconvert
2)Infranview
Możliwe są takie konwersje:
1)bmp-->dds - wykorzystywany program Nconvert, konwersja z parametrem odwracania (filp)
2)tga-->dds - wykorzystywany program Nconvert, konwersja z parametrem odwracania (filp)
3)dds-->tga - wykorzystywany program Nconvert, konwersja bez parametru odwracania (filp)
Tutaj uwaga: tekstury są odwrócone tak jak dla tekstur dds, ale w symku jest dobrze. Dostosowałem narzędzie do problemu opisanego przez Szocia.
4)bmp-->tga - wykorzystywany program InfranView, konwersja bez parametru odwracania (filp)
5)tga-->bmp - wykorzystywany program InfranView, konwersja bez parametru odwracania (filp)

Wszystkie te kombinacje konwersji sprawdziłem w symku.


   « Dodano: 11 Lutego 2010, 16:34:13 »
Czy z dds na bmp też do czegoś chcecie?
« Ostatnia zmiana: 11 Lutego 2010, 16:35:05 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Lutego 2010, 16:11:56 »
Cytuj
Czy z dds na bmp też do czegoś chcecie?

Tak ja poproszę. Bo jak zmieniam składy ręcznie to zawsze zapominam dopisać rozszerzenie i jest biało.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #46 dnia: 21 Lutego 2010, 16:26:18 »
Bo jak zmieniam składy ręcznie to zawsze zapominam dopisać rozszerzenie i jest biało.

Dodajesz w eu07.ini:

Cytuj
Dodałem nową opcję do ini - defaultext - oznacza ona domyślne rozszerzenie tekstury (bez kropki!)

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #47 dnia: 21 Lutego 2010, 16:29:53 »
Dzięki!! A poza tym jak on robi te świetne programy.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #48 dnia: 21 Lutego 2010, 16:31:59 »
Dodałem z dds na bmp.
Konwersja jest 2-etapowa i automatyczna:
1)Z dds na bmp za pomocą programu NConvert, tylko, że zapisuje się w 32 bit na piksel co w symku powoduje złe wyświetlanie. Konwersja jest z parametrem flip, czyli odwraca się tekstura w stosunku do dds.
2)z 32 bit na 24 bit za pomocą programu InfranView.

Rozi, może zainteresowany nie chce używać exe z PC (a tylko ono ma możliwość defaultowego określenia rozszerzenia)?
W każdym bądź razie ma teraz dużo możliwości :)

Pamiętać należy, iż z dds na bmp traci się przezroczystość tych tekstur, które miały ową przezroczystość.


   « Dodano: 25 Lutego 2010, 20:42:33 »
Aktualizacja pkt. 41


   « Dodano: 26 Lutego 2010, 20:37:58 »
Poprawka do pkt 41.
Okazało się, iż jeśli punkty p1 i p2 toru wstawianego przez program pomiędzy zwrotką a zwrotką są dokładnie równe sobie, to symek się wykrzacza. Zrobiłem tak, iż do współprzędnej 'z' punktu p2 dodawana jest wartość 0.002 i teraz jest ok :)


   « Dodano: 27 Lutego 2010, 12:27:47 »
D ze mnie, a nie fachowiec. Znowu poprawka do pkt. 41. Okazało się, iż to co pisałem wczoraj niezawsze się sprawdza (czasami jeszcze symek się wykrzacza). Doszedłem, iż control vektory dla wstawianego toru trzeba zmienić nieznacznie, i tak, dla p1 wygląda:
0.0 0.0 0.002  //control vector 1
a dla p2, tak:
0.0 0.0 -0.002  //control vector 2
Po tym zabiegu sprawdzowe w różnych konfiguracjach i nie stwierdziłem wykrzaczania się symka. Podobną metodę zauważyłem w L053 no i ona się powinna sprawdzić.


   « Dodano: 05 Marca 2010, 16:04:41 »
Poprawka do niektórych moich narzędzi (w tych, gdzie wymagana była informacja o współrzędnych torów).
Dotychczas w programach dla identyfikacji punktów torów posługiwałem się komentami //point
Ponieważ niektóre scenerie pozbawione są tych komentów, to i tym samym programy nie identyfikowały współrzędnych punktów.
Dlatego po poprawce, identyfikacja odbywa się po numerze wiersza danego toru.
« Ostatnia zmiana: 05 Marca 2010, 16:13:14 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #49 dnia: 11 Marca 2010, 17:16:31 »
Witam,
czy mógłbym poprosić o stworzenie narzędzia do hurtowej zmiany tekstur drzewek w scenerii (o ile da się takie coś zrobić)? Chodzi o to, że zamieniam sobie stare drzewa na nowsze, a zamiana w WordPadzie jest dosyć pracochłonna (każda tekstura oddzielnie). W narzędzi powinno być 2x11 pól (po dwa dla każdej tekstury, jedno na zamienianą, kolejne na nowszą), najlepiej aby można było w razie potrzeby zmienić całą ścieżkę (np. z Plants/#costam.dds na l61_plants/costam.dds).

Dziękuję (dodane)
« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2010, 20:53:47 wysłana przez janek32 »
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #50 dnia: 11 Marca 2010, 19:06:13 »
Dodałem narzędzie, o które prosiłeś (aktualizacja pkt. 42)

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 515
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 49
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #51 dnia: 11 Marca 2010, 20:51:22 »
Jak już o drzewkach mowa: czy możliwe jest stworzenie narzędzia do obrotu drzewek o losowy kąt względem osi OY?
Dziwnie to wygląda jak jedzie się wzdłuż szpaleru drzew a wszystkie są takie same. Wydaje mi się, że losowy obrót może tu dużo pomóc.
ABu

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #52 dnia: 11 Marca 2010, 21:04:52 »
Dam rade, chodzi o losową liczbę dla parametru p5, czyli dla tree.inc
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
?
Jeśli chodzi o to, na jutro zrobię.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #53 dnia: 11 Marca 2010, 21:11:09 »
Tak, p5. Oczywiście liczba w zakresie -180 do 180.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #54 dnia: 11 Marca 2010, 21:32:48 »
Akurat w przypadku tych tree.inc wystarczy 0...90 :)
Fakt :)
Quark-t

« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2010, 17:08:48 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #55 dnia: 12 Marca 2010, 16:54:37 »
Dodałem narzędzie do losowego obrotu drzewek (aktualizacja pkt. 43). W sumie dobry pomysł, zaraz inaczej.

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #56 dnia: 12 Marca 2010, 17:12:56 »
Mariuszu czy moglbys dodac do tego narzedzia rowniez randomizacje rozmiaru drzewek w zakresie powiedzmy 20%? :-)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #57 dnia: 12 Marca 2010, 17:13:59 »
Dobrze, że sobie przerobiłem skrypty 3dsa swego czasu i już nie muszę się tym martwić... :)

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #58 dnia: 12 Marca 2010, 17:19:32 »
Dobrze, że sobie przerobiłem skrypty 3dsa swego czasu i już nie muszę się tym martwić... :)

Podzielibys sie z innymi :-)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #59 dnia: 12 Marca 2010, 17:20:20 »
Jak skończę dorabiać inne przydatne funkcje, to się podzielę :)