Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Projekt Rochowice

<< < (9/24) > >>

Benek:
Pewnie. Na jednym ze screenów widać jak na krzywej przejściowej słupy wchodzą w skrajnie. Bierze się to stąd, że flex w maxie nie odzwierciedla dokładnie położenia toru w MaSzynie. To raz, a dwa to to, że helpery mają mały rozmiar. Chodzi o to, że wstawiając obiekt punktowy przy torach posiłkujesz się helperem (kwadratem), którego rozmiar ustala odległość tego obiektu np. od toru. Jak helper jest za mały, to obiekt wejdzie w skrajnie, bo tor w maxie jest przedstawiony za pomocą linii prostej, która jest środkową toru.

szczawik:
Rozmiar helpera słupa nie ma tu nic do rzeczy, sieci nie kładzie się wstawiając pojedynczo słupy jako .inc wg ,,kwadracika". To środek helpera ma być w punkcie styku z siecią trakcyjną.:)

Quark-t:
Nie mówiąc o tym, że przy sieci generalnie nie ma helperów, bo includy słupów robią się wpisem w trakcji przy zygzakowaniu. A przecież nie od dziś wiadomo, że stara trakcja jest niewymiarowa...

ISDR:

--- Cytat: Benek w 26 Maja 2012, 00:51:08 ---Bierze się to stąd, że flex w maxie nie odzwierciedla dokładnie położenia toru w MaSzynie.

--- Koniec cytatu ---
Prawda to jest? Coś mi się wydaje, że to niemożliwe.

Benek:
Tak, zawsze mam problem z słupkami hekto przy flexie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod