Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Projekt Rochowice
Benek:
Pewnie. Na jednym ze screenów widać jak na krzywej przejściowej słupy wchodzą w skrajnie. Bierze się to stąd, że flex w maxie nie odzwierciedla dokładnie położenia toru w MaSzynie. To raz, a dwa to to, że helpery mają mały rozmiar. Chodzi o to, że wstawiając obiekt punktowy przy torach posiłkujesz się helperem (kwadratem), którego rozmiar ustala odległość tego obiektu np. od toru. Jak helper jest za mały, to obiekt wejdzie w skrajnie, bo tor w maxie jest przedstawiony za pomocą linii prostej, która jest środkową toru.
szczawik:
Rozmiar helpera słupa nie ma tu nic do rzeczy, sieci nie kładzie się wstawiając pojedynczo słupy jako .inc wg ,,kwadracika". To środek helpera ma być w punkcie styku z siecią trakcyjną.:)
Quark-t:
Nie mówiąc o tym, że przy sieci generalnie nie ma helperów, bo includy słupów robią się wpisem w trakcji przy zygzakowaniu. A przecież nie od dziś wiadomo, że stara trakcja jest niewymiarowa...
ISDR:
--- Cytat: Benek w 26 Maja 2012, 00:51:08 ---Bierze się to stąd, że flex w maxie nie odzwierciedla dokładnie położenia toru w MaSzynie.
--- Koniec cytatu ---
Prawda to jest? Coś mi się wydaje, że to niemożliwe.
Benek:
Tak, zawsze mam problem z słupkami hekto przy flexie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej