« Odpowiedź #3 dnia: 01 Maja 2010, 15:38:05 »
W 1:12 masz na zdjęciu izolator sekcyjny. Wystarczy, że maszynista kontynuował jazdę na dwóch pantografach przez to miejsce. W momencie gdy przejechał pierwszym pantografem za izolator doszło do zwarcia dwóch odcinków zasilania (występują czasem spore różnice w napięciu zasilania -obciążeniu odcinków). Przypuszczam, że główną przyczyną, zniszczenia odbieraków było to, że maszynista kontynuował wtedy jeszcze rozruch no i mu ślizgi przyspawało ;). A jak to się stało, to połamanie pantografów to już żaden problem… ;) Kiedyś był już podobny przypadek ale na E181 w Lotosie.
Ewentualnie mogła być uszkodzona sieć trakcyjna.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76