Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
TRASA POZNAŃ-KLUCZBORK
ZT-POZNAN:
No wlaśnie z tym moze być problem ale mam nadzieje ze zanim skoncze wyjdzie juz nebula i uciagnie to
uetam:
ZTCW to chyba nie będzie konwertera...
Bart:
--- Cytat: "ZT-POZNAN" ---No wlaśnie z tym moze być problem ale mam nadzieje ze zanim skoncze wyjdzie juz nebula i uciagnie to
--- Koniec cytatu ---
Jak skonczysz i wyjdzie Nebula to zaczynasz od nowa :>. Zresztą do odwzorowania tak na real będziesz potrzebował miesięcy, potem kolejne miesiące na eventy i obiekty... Kolejna sprawa co do odwzorowania tak na real układu torów zobaczysz jakie wyjdą trudności np brak odpowniednich zwrotnic (te co tu są to 34m z 300m promieniem - nie stosowane na bocznicach...) to spowoduje że całe układy sie zaczną przesuwać... potem szlag trafi odległości... i pójdzie dalej...
ZT-POZNAN:
To powiedzcie mi czy jest sens wogóle kontynuować budowe tej planszy??
ZTCW bedzie możliwe konwertowanie modeli .t3d do nebuli ale niejestem tego pewien dlatego prosze o potwierdzenie autorów nebuli.
McZapkie:
--- Cytat: "ZT-POZNAN" ---To powiedzcie mi czy jest sens wogóle kontynuować budowe tej planszy??
ZTCW bedzie możliwe konwertowanie modeli .t3d do nebuli ale niejestem tego pewien dlatego prosze o potwierdzenie autorów nebuli.
--- Koniec cytatu ---
Na pewno nie będzie 100% konwersji scenerii -
będzie eksport terenu oraz modeli zrobionych w 3dsmax,
(modele t3d będzie można zaimportować do 3dsmax i wyeksportować ponownie po małych poprawkach).
Inne rzeczy (tory, osadzanie budynków itp) będa robione w edytorze WYSIWYG.
Możliwe jest napisanie eksportera torów zrobionych w obecnym formacie 3dsmax - o ile ktoś napisze odpowiedni skrypt.
Na pewno nie będzie obecnie istniejących eventów.
Dlatego pisałem: najlepiej, jeśli zaczynasz robić realistyczną trasę, to skup się na robieniu modeli budynków oraz modelowaniu terenu
(w nowej wersji jest na odwrót niż obecnie, najpierw teren potem tory i obiekty bo w czasie edycji są one pozycjonowane na poziomie terenu z możliwością późniejszego justowania).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej