Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
3ds - pytania
Quark-t:
Od biedy, to będę przesuwał każdy punkt osobno, ale lenistwo sugerowało mi znalezienie rozwiązania prostszego ;]
Patrykos:
Witam!
Nie wiem co się stało w zasadzie, ale zauważyłem, że 'kulka' do opcji 'Select and rotate' bardzo się pomniejszyła po zaznaczeniu jakiegoś elementu i ciężko cokolwiek obrócić. To samo dzieje się przy skalowaniu i przesuwaniu. Jak można to powiększyć?
Mannerheim:
--- Cytat: Patrykos w 17 Lutego 2010, 08:28:32 ---Witam!
Nie wiem co się stało w zasadzie, ale zauważyłem, że 'kulka' do opcji 'Select and rotate' bardzo się pomniejszyła po zaznaczeniu jakiegoś elementu i ciężko cokolwiek obrócić. To samo dzieje się przy skalowaniu i przesuwaniu. Jak można to powiększyć?
--- Koniec cytatu ---
Sprawdź w Customize -> Preferences -> zakładka Viewports i na samym dole opcja Transform Gizmo Size (w zależności od edycji programu położenie tej opcji może być nieco inne).
Patrykos:
Dzięki. Dokładnie jest to w zakładce Gizmos po prawej stronie 'Size' na samej górze.
Quark-t:
Sam sobie odpowiem:) Może się potem komuś przyda
--- Cytat: Quark-t ---Czy jest jakiś sposób na hurtowe nadanie współrzędnej kilku vertexom naraz?
--- Koniec cytatu ---
1. Convert to editable poly
2. Wybieramy vertexy
3. W menu niżej przy przycisku make planar klikamy "Z" (lub inną wg potrzeb)
4. I już, mamy płasko.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej