Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3ds - pytania

<< < (2/4) > >>

Quark-t:
Od biedy, to będę przesuwał każdy punkt osobno, ale lenistwo sugerowało mi znalezienie rozwiązania prostszego ;]

Patrykos:
Witam!
 Nie wiem co się stało w zasadzie, ale zauważyłem, że 'kulka' do opcji 'Select and rotate' bardzo się pomniejszyła po zaznaczeniu jakiegoś elementu i ciężko cokolwiek obrócić. To samo dzieje się przy skalowaniu i przesuwaniu. Jak można to powiększyć?

Mannerheim:

--- Cytat: Patrykos w 17 Lutego 2010, 08:28:32 ---Witam!
 Nie wiem co się stało w zasadzie, ale zauważyłem, że 'kulka' do opcji 'Select and rotate' bardzo się pomniejszyła po zaznaczeniu jakiegoś elementu i ciężko cokolwiek obrócić. To samo dzieje się przy skalowaniu i przesuwaniu. Jak można to powiększyć?

--- Koniec cytatu ---
Sprawdź w Customize -> Preferences -> zakładka Viewports i na samym dole opcja Transform Gizmo Size (w zależności od edycji programu położenie tej opcji może być nieco inne).

Patrykos:
Dzięki. Dokładnie jest to w zakładce Gizmos po prawej stronie 'Size' na samej górze.

Quark-t:
Sam sobie odpowiem:) Może się potem komuś przyda

--- Cytat: Quark-t ---Czy jest jakiś sposób na hurtowe nadanie współrzędnej kilku vertexom naraz?
--- Koniec cytatu ---
1. Convert to editable poly
2. Wybieramy vertexy
3. W menu niżej przy przycisku make planar klikamy "Z" (lub inną wg potrzeb)
4. I już, mamy płasko.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod