Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3ds - pytania

(1/4) > >>

Quark-t:
Cześć. Takie dwa pytanka na dzień dzisiejszy:

* Czy jest jakiś sposób na hurtowe nadanie współrzędnej kilku vertexom naraz?
* Jest jakaś lepsza metoda na usunięcie wielokrotnej tekstury z obiektu, niż pick up material from object i usunięcie jednego?Dziękuję za pomoc.

youBy:

--- Cytat: Quark-t w 16 Lutego 2010, 20:58:28 ---
* Czy jest jakiś sposób na hurtowe nadanie współrzędnej kilku vertexom naraz?
--- Koniec cytatu ---
Jednej? Sprawdź może w okienku do ustalania współrzędnych albo na dolnym pasku (czasami się blokują jednak).

--- Cytat: Quark-t w 16 Lutego 2010, 20:58:28 ---
* Jest jakaś lepsza metoda na usunięcie wielokrotnej tekstury z obiektu, niż pick up material from object i usunięcie jednego?
--- Koniec cytatu ---
Tak, nałożyć jeden nowy materiał z jedną odpowiednią teksturą :)

Quark-t:

--- Cytat: youBy w 16 Lutego 2010, 21:03:32 ---
--- Cytat: Quark-t w 16 Lutego 2010, 20:58:28 ---
* Czy jest jakiś sposób na hurtowe nadanie współrzędnej kilku vertexom naraz?
--- Koniec cytatu ---
Jednej? Sprawdź może w okienku do ustalania współrzędnych albo na dolnym pasku (czasami się blokują jednak).
--- Koniec cytatu ---
Potrzebuję wyrównać kilka vertexów do jednego poziomu. Ale jak zaznaczę grupę i wpiszę wartość, to zmienia mi się ich "środek" a nie każdy vertex wjeżdża na daną wysokość.

--- Cytat: youBy w 16 Lutego 2010, 21:03:32 ---
--- Cytat: Quark-t w 16 Lutego 2010, 20:58:28 ---
* Jest jakaś lepsza metoda na usunięcie wielokrotnej tekstury z obiektu, niż pick up material from object i usunięcie jednego?
--- Koniec cytatu ---
Tak, nałożyć jeden nowy materiał z jedną odpowiednią teksturą :)

--- Koniec cytatu ---
Najprostsze sposoby są najtrudniejsze :) Genialne! Dzięki!

hunter:
Zaznacz vertexy, F12 i wpisz konkretna wspolrzedna po lewej stronie.

youBy:

--- Cytat: Quark-t w 16 Lutego 2010, 20:58:28 ---Potrzebuję wyrównać kilka vertexów do jednego poziomu. Ale jak zaznaczę grupę i wpiszę wartość, to zmienia mi się ich "środek" a nie każdy vertex wjeżdża na daną wysokość.
--- Koniec cytatu ---
Od biedy możesz zeskalować potem w danej osi parę razy :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod