Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Selekcjonowanie obiektów
Quark-t:
Witam.
Krótko:
* Jak wyszukać w 3ds obiekty zawierające konkretny tekst w user defined properties? Szukałem w scene explorer, ale nie znalazłem odpowiedniego filtru.
* Jak wyszukać obiekty ze względu na posiadaną teksturę?Dla potomnych - w Material editor wybrać teksturę, potem Select by material (cztery kolorowe kropki ze strzałką) a potem bezmyślnie w scene explorerze, który się otworzy select.Thank You from the mountain :)
Edit - z drugim sobie poradziłem, do pierwszego sugestie wciąż mile widziane.
KayGeeFx:
3ds max to bardzo dawno się bawiłem, więc to co napiszę może być nie na miejscu...
Zasugerowałbym (oczywiście jeżeli się da, a tego nie pamiętam) użyć gwiazdki * jako joker'a. Czyli szukamy np. obiektów które mają w nazwie coupler. Wtedy wpisujemy: *coupler*. Albo szukamy obiektów które kończą się ciągiem znaków 01. Wtedy wpisujemy *01.
Chodzi mi o coś w tym stylu: http://marcinpawlowski.cba.pl/selection.html. Trzeba to okno selekcji wywołać (z tego co pamiętam to chyba klawisz H się wciskało, albo ikonkę Select By Name).
Quark-t:
Wszystko byłoby fajnie, tylko tak jak pisałem - potrzebuję selekcjonować obiekty pod kątem wartości umieszczonych w user defined properties. Name mi tego niestety nie wyselekcjonuje…
Chyba będę musiał jakiś skrypt wymyślić (skoro MaSzynowe skrypty potrafią coś tam wpisać, to dlaczego nie wyszukiwać?)
KayGeeFx:
Sorki... umknęło mi gdzie to ma być szukane. Za szybko czytałem.
Quark-t:
Nie ma za co, podbudowałeś mnie tym, że w ogóle zauważyłeś moją wiadomość.
A co do wyszukiwania - chyba przyjdzie mi zrobić to ręcznie ;/ (szukając w wyeksportowanej scn nazw node a potem w 3dsie)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej