Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Selekcjonowanie obiektów

<< < (2/3) > >>

firleju:
Już dawno nie bawiłem się skryptami, więc nie za bardzo mogę Ci pomóc, ale chyba można przelecieć wszystkie obiekty w scenerii i odczytać UserPrefs. Myślę, że to jest jakiś sposób.

Quark-t:
Na razie poradziłem sobie tak - otwieram scn w editpadzie, znajduję interesujący mnie ciąg znaków, patrzę jak się nazywa obiekt i znajduję go potem w scene explorerze w 3dsie. Gorzej będzie, jak trafię na jakiegoś "none".
@gfirlejczyk - dzięki za skrypty :) A jakbyś miał kiedyś jakąś chwilkę, z którą kompletnie nie miałbyś co zrobić i podumał nad takim skryptem, co napisałeś, to byłbym dozgonnie wdzięczny. Ja bym chętnie zabrał się za naukę maxscriptów, ale wybitnie nie jest to to, czego się powinienem aktualnie (i przez najbliższe 2,5 roku) uczyć :D (a już i tak nie robię tego, co powinienem ;/)

firleju:
W najbliższym czasie prawdopodobnie nie będę mógł się zająć skrytpami, gdyż większość sił przeznaczę dla spt :)

Quark-t:
Dlatego też napisałem, że gdybyś kompletnie nie miał co zrobić z czasem (SPT jest ∞ razy ważniejsze) :) Ja sobie jakoś poradzę:)

ISDR:
Czego konkretnie szukasz? Napisałem Ci skrypt -> http://eu07.pl/userfiles/4220/priv-szukaj.rar. Wyszukuje na chwile obecną tylko "Tex1" i "Tex2".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod