Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [MOD] - Tutorial tworzenia LOD (Level Of Details)

<< < (2/4) > >>

Sawi:
Kamil mi chodzi o sam początek. Dokładnie o pierwszy załącznik. W jaki sposób zrobiłeś teksturę startową? Najpierw zamieniłeś tło w alfę i potem wkleiłeś warstwę z wózkiem, czy jak?

Rozi:
Nie rozumiem. Jeżeli robisz w .tga 32 bit, to masz już alphę i nic nie musisz robić. Jeżeli masz spłaszczony obrazek, to zaznaczasz różdżką ten kolor, który ma być alphą i wymazujesz magiczną gumką.

Sawi:
Zastanawiam się tylko teraz nad tym, czy nadal jest konieczne tworzenie tej maski? Może dotyczyło to starszych wersji maxa? Rozumiem, że jak już mam zrobiony render wózka to z niego mapuje plane wózków? Potem dorzucam np kół i robię to samo? Na mój chłopski rozum to na tym polega, ale zapewne się mogę mylić.

Rozi:
Tylko z tego co widzę, to ty nie zrobiłeś renderu, tylko zrobiłeś screenschota jednego z widoków i wyciąłeś w Photoshopie, tak?

Sawi:
Nie. Zrobiłem render wózka używając lewej strony zapisując go w tga i odptaszkowując opcje oprócz 32.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod