Symulator EU07 (i nie tylko) > Poradniki

 [MOD] - Tutorial tworzenia LOD (Level Of Details)

<< < (3/4) > >>

Rozi:
To musiało się coś zmienić w nowszych wersjach. W Maxie 2009, trzeba było tworzyć maski.

Sawi:
Ja mam wersje 2010. Dlatego pytam czy to jest nadal konieczne? Do czego taka maska konkretnie służy? Wydziela niejako obraz, czy jak?

Rozi:
Max nie rozróżniał przeźroczystości na teksturze, dlatego trzeba było niejako wskazać mu poprzez maskę, gdzie się znajduje alpha. Skoro możesz renderować bez maski i alpha jest, to znaczy, że maska nie jest konieczna.

Sawi:
Rozumiem. Czyli mogę śmiało z tego randera mapować tego plane wózka i stopniowo np dodać do niego kolejne? Powiedzmy kół?

Rozi:
Maska była potrzebna tylko po to, by móc wyrenderować teksturę z alphą. Skoro działa Ci to bez maski, to oczywiście nie masz się czym martwić. Symek maski nie potrzebuje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod