Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Obsługa tekstur .dds
ShaXbee:
YouBy dorób to ładowanie tekstur .dds przez DevILa proszę :)
Wątek wydzielony z 'Remastering dźwięków'
Edit:
Co to jest DDS?
DDS to Direct Draw Surface - format pliku tekstur który pozwala zapisać w nim skompresowane różnymi algorytmami dane. Format ten jest stosowany w większości komercyjnych gier ze względu na wydajność i wsparcie sprzętowe.
Co nam daje DDS
Znacznie mniejszy rozmiar plików tekstur i potencjalnie większy FPS.
Jaka jest różnica w rozmiarze plików tekstur?
Zależnie od algorytmu wartości kształtują się następująco:
* DXT1 (RGB) - 1:6
* DXT4 / DXT5 (RGBA) - 1:4
youBy:
Format wave (PCM) jest wystarczający do naszych zastosowań.
ShaXbee:
--- Cytat: youBy w 30 Października 2009, 12:17:43 ---Format wave (PCM) jest wystarczający do naszych zastosowań.
--- Koniec cytatu ---
? Mówiłem o formacie tekstur.
youBy:
A ja pisałem w wątku wszędzie o dźwiękach.
ShaXbee:
A ja cię męczę o to po to żeby użytkownicy mieli 3 razy mniejszą paczkę całościową do ściągnięcia ;) Skoro masz czas zajmować się dźwiękami to może temu też byłbyś w stanie trochę się poświęcić.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej