Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Obsługa tekstur .dds

(1/2) > >>

ShaXbee:
YouBy dorób to ładowanie tekstur .dds przez DevILa proszę :)

Wątek wydzielony z 'Remastering dźwięków'

Edit:
Co to jest DDS?
DDS to Direct Draw Surface - format pliku tekstur który pozwala zapisać w nim skompresowane różnymi algorytmami dane. Format ten jest stosowany w większości komercyjnych gier ze względu na wydajność i wsparcie sprzętowe.

Co nam daje DDS
Znacznie mniejszy rozmiar plików tekstur i potencjalnie większy FPS.

Jaka jest różnica w rozmiarze plików tekstur?
Zależnie od algorytmu wartości kształtują się następująco:

* DXT1 (RGB) - 1:6
* DXT4 / DXT5 (RGBA) - 1:4

youBy:
Format wave (PCM) jest wystarczający do naszych zastosowań.

ShaXbee:

--- Cytat: youBy w 30 Października 2009, 12:17:43 ---Format wave (PCM) jest wystarczający do naszych zastosowań.

--- Koniec cytatu ---
? Mówiłem o formacie tekstur.

youBy:
A ja pisałem w wątku wszędzie o dźwiękach.

ShaXbee:
A ja cię męczę o to po to żeby użytkownicy mieli 3 razy mniejszą paczkę całościową do ściągnięcia ;) Skoro masz czas zajmować się dźwiękami to może temu też byłbyś w stanie trochę się poświęcić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod