Autor Wątek:  Eu-07 Brak mocy  (Przeczytany 5947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pmarcin

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Eu-07 Brak mocy
« dnia: 15 Września 2009, 20:00:33 »
Witam

Mam pytanie jak w temacie. Nie znam się za bardzo na realnych parametrach lokomotywy Eu07 (tj. moc, przyspieszenie itp itd) bo mam nadzieje że symulator stara się je odwzorowywać. Problem jest następujący:
Zauważyłem że jeżeli będę chciał ruszyć lokomotywą nie mając odpowiednio dużo powietrza w zbiorniku gł.(tj. poniżej czerwonej kreski) lokomotywa kompletnie nie ma siły ciągnąć (a mam lekki osobowy skład 5 wagonów. Zawsze pomimo że mam zielone światło to stoję i czekam aż sprężarka napompuje powietrze żeby jakoś przyzwoicie ruszać. Co to może być?

Druga sprawa, bardzo długo trzymający hamulec. Zauważyłem że pomimo iż bardzo szybko odbije hamulec gł, od luzuje lokomotywę to pomimo tego często pociąg jeszcze bardzo długo hamuje. Czasem to nawet potrafi mi stanąć, uważam że to jest coś za bardzo naciągnięte.

Trzecia sprawa to lokomotywa nagle samoistnie stanie. Uważam że to już raczej jakiś błąd programu. Jadąc sobie 60km/h robię próbę hamulca przyhamuje do 30km/h i zaczynam kręcić kółkiem żeby ze względu na drugi problem lokomotywa mi nie stanęła całkiem. I tutaj niekiedy zonk w momencie gdy zaczne kręcić kołem czasem lokomotywa w jednej chwili całkiem stanie, z 30km/h do 0km/h w ciągu jednej sekundy bez żadnego hamowania. To już raczej jakiś błąd w programie, czy ktoś miał podobnie?

O kurcze ale się napisałem, ciekawe czy któś to wogóle przeczyta :). Jeśli tak to prosze o odpowiedź :)

Pozdrawiam

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Eu-07 Brak mocy
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Września 2009, 20:04:13 »