Jesli reklamowales z tytulu gwarancji (a Twoja wypowiedz na to wskazuje), to zadne przepisy tego nie reguluja. Do 2002 roku regulowal to Kodeks Cywilny, jednak w swietle nowej ustawy gwarancja jest dobrowolnie udzielana przez gwaranta (najczesciej jest nim producent, czyli w tym przypadku Samsung). Warunki gwarancji powinny byc zamieszczone w karcie gwarancyjnej, wiec tam mozesz sprawdzic co i jak. Tutaj zadna ustawa raczej nic nie pomoze. Jest jeszcze druga mozliwa forma zlozenia reklamacji - u sprzedawcy, z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. To lepsze i szersze pojecie od wady, bo mozna reklamowac towar, ktory jest w pelni sprawny, ale np. nie dziala tak, jak zapewnial nas sprzedawca. W takim przypadku sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie sie do Twoich roszczen. Najczesciej sprzedawcy udaja, ze nie znaja nowych przepisow (tych z 2002 roku) i zwalaja wszystko na producenta. W tym przypadku pewnie tez tak bylo, no bo przeciez poszedles do salonu gdzie kupiles telefon, a nie do serwisu Samsunga.
Gdyby sprawa sie przedluzala, to doradzam wizyte u Rzecznika Konsumenta.