Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Zalesianie tras

<< < (15/21) > >>

muri:
No dokładnie o czymś takim myślałem, żeby te ludziki, jeżdżące autobusy i cała reszta też tak były dołączane w incach, a nie wpisane bezpośrednio do scenerii.

Rozi:
Witam. Pracuję nad polami teraz do krzyżowej. Póki co są to tylko teksturki pól, ale bez obaw, z @mechatronikiem nad tym pracujemy :), także będzie coś 3D, żeby tak drętwo nie wyglądało.

kurak303E:
Kozacko.  A czemu 3D. W większości takie pola są równe z ziemią

http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=8464&mode=search

RooteK:
Zależy od uprawy. Pole z dojrzałym zbożem będzie wyższe niż np z ziemniakami. Zaorane lub skoszone powinno być za to płaskie. Dobrze by było właśnie tak to zróżnicować :) Aha. I pola nie powinny chyba podchodzić idealnie  do brzegu podsypki. Jakaś miedza musi być xd

ShaXbee:
Moze warto zrobic wrzucic jakies zdjecia okolic toru do watku zeby mozna bylo w miare realistycznie ulozyc te pola :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod