Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 BMP --> TGA

<< < (2/2)

saper_unreal:
albo proboj w superJPG

Paul:

--- Cytat: "saper_unreal" ---albo proboj w superJPG
--- Koniec cytatu ---


Ja już sobie poradziłem z targami (ściągnąłem tga tool 2), ale to nie pomaga - chodzi o to, że zrobiłem teksturę podsypki pod anglika i patrząc z bliska jest ok, a z daleka - zamiast rozmazywać się w jeden kolor "mieni" się brzydko wszystkimi kolorami. Format TEX działa poprawnie - tak więc szukam konwertera który kiesdyś był standardowo w symulatorze. A może pomogła by jakaś zmiana we właściwościach materiału w 3d studio?

* * *

Jak ktoś nie rozumie o co mi chodzi to mam nadzieje że teraz zrozumie:



Widać różnicę między BMP (anglik) a TEX (cała reszta). TGA dało taki sam efekt jak BMP.

McZapkie:
Niestety ktoś wywalił katalog download z /misc gdize była stara strona,
a nie wrzucił tego wszystkiego co tam było do download/dodatki/programy.
Ale na starych stronach to powinno byc, np.
http://www.kolej.pl/~mczapkie/maszyna/download/

Paul:
Dzięki za link.

Pliki TEX rozmazują się dokładnie tak, jak chciałem, ale mam kolejny kłopot: 3DS nie chce wczytać tekstury w formacie TEX...

Jednak ktoś kto robił "stare" angliki do symulatora zastosował pliki TGA(rozkrz8R150-1pods-new.tga, rozkrz8R150-2pods-new.tga i StonesMediumLightBrown1.tga), i te tekstury zachowują się tak jak TEX (identycznie sie rozmazują).

Ktoś wie jak rozwiązać ten problem?

McZapkie:
1. ja sobie radziłem tak że do 3ds wczytywałem bmp, a po eksporcie podmienialem w editpadzie na tex.
2. nie wiem czemu tga sie nie rozmywaja, powinny sie rozmywac, moze masz nazwa.tga.bmp albo inne cos dziwnego?
Przyslij na mczapkie at eu07.pl

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod