Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
BMP --> TGA
Paul:
Skąd mogę ściągnąć jakiś konwerter BMP --> TGA (32bpp)? Wszystkie które ściągnąłem robią tekstury o głębi barw 24bpp, a symek nie chce ich wczytywać (wymaga tych z 32bpp). Chodzi mi o TGA, ponieważ BMP z daleka brzydko wygląda (nie rozmazuje się, przez co robią się dziwne efekty).
EU05:
A próbowałeś Tga Tool 2?
Paul:
Dzięki, działa i grzecznie konwertuje. Tyle że się trochę zawiodłem - efekt "ziarna" podczas oglądania tekstury z daleka jest identyczny... Wiesz może, skąd można ściągnąć ten stary konwerter do formatu TEX? Był kiedyś dołączony do symka...
McZapkie:
Raczej niemozliwe zeby rozmywanie bmp i lo identyczne - chyba ze masz tga z przezroczystoscia albo ze znakiem # w nazwie.
Pit:
Hmmm
Ja robilem zawsze w Paint Shop Pro 6 który zapisuje do 24bpp i nie miałem żadnych problemów nigdy.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej