Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Przezroczysta ściana lasu
Marcin_EU:
Na pewno mozna, wszak taki las byl na poczatku pierwszej trasy jeszcze w notatniku robionej :)
Bart:
Mi się wydaje że to (przezroczysty las) zabije FPS których jest sporo na trasie, dlaczego? Oto moje uzasadnienie... (mogę się mylić bo sam do tego doszedłem):
Dlaczego FPS spada przy trakcji? Bo cała masa przewodów? Jezdne podtrzymujący i trzymające... Otóż McZapkie twierdzi że to nie spowalnia bo to same linie są więc należy mu wierzyć... W takim razie jeśli nie to to co innego?
Słupy i bramki? są ich setki... No tak ale wyświetlane są na dystansie 1000 metrów od obserwatora a każdy słup składa się z 10 trójąktów a bramka z 28 trójkątów. Ile tego jest na dystansie 1000 metrów? Dla porównania powiem że taki ET22 ma 6288 trójkątów więc taka sieć to równowartość 1 loka, jednak po wstawieniu loka czy dwóch loków na scenerię nie powodóje takiego rażącego spadku.
Więc co? Zostają wysięgniki... ale to przecież zaledwie płaska tekstura... dwustronna więc tylko 4 trójkąty na jeden... więc luz.... nie zwalnia
A JEDNAK!!
Każdy jednen wyposażony w maske przezroczystości (TGA)... a nawet nie jedną bo oprócz wysięgnika jest jeszcze dodatkowy zaczep...
Zastanawiam się czy gdyby sieć zrobić FULL 3d (wysiegniki ale proste) czy by FPS nie urosło...
McZapkie... co o ty myślisz??
Pit:
A mozeby sprobowac wczytac same słupy bez drutów ?? i porównać.
Paul - w czym odwaliłeś taki fajny rysunek ??
Paul:
--- Cytat: "Pit" ---Paul - w czym odwaliłeś taki fajny rysunek ??
--- Koniec cytatu ---
Tylko się nie zdziw - w... Paincie. I zajeło mi to jakieś 2 - 3 minuty:P
RPK-74:
--- Cytat: "Paul" ---Tylko się nie zdziw - w... Paincie. I zajeło mi to jakieś 2 - 3 minuty:P
--- Koniec cytatu ---
TAA TAA TAA CHYBA WĄSATA KAMERA!!! NIE MA TO JAK DOBRA ŚCIEMA!!
PS: Ale rysunek dobry jest!!!
Pozdro dla Autorów i wszystkich MK
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej