Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Przezroczysta ściana lasu

(1/3) > >>

ABu:
Jechałem ostatnio traską Pita, i odniosłem wrażenie, że lasek jest
tam nieco jakby "Mechanikowy" :) (Pionowe ściany lasu dość blisko
torów). Ponieważ na tworzeniu obiektów i tras się nie znam, więc tylko
pytam:
może ciekawiej wyglądał by las, gdyby składał się z podwójnej ściany:
tej blisko pociągu z obszarami przezroczystymi, natomiast tej bardziej
oddalonej z pełnym wypełnieniem teksturą?

Czy ktoś z Was próbował już czegoś takiego?

uetam:
W sensie, że w pierwszym rzędzie trójwymiarowe drzewka, a dalej ta sciana?
Jesli tak, to tak:)

Pit:
Moze kiedys dorzuce, ale z tego co pamietam to fps spadało.

Moze zrobic jeszcze opcje wczytywania drzewek ??

Paul:
ABu chodzi chyba o takie coś: przed ścianą lasu (taką jaka jest obecnie) znajdowała by się druga ściana lasu, która ma teksturę z miejscami przezroczystymi, tzn widać przez nią pierwszą (tą dalej) ścianę lasu. Pamiętam że tak było w Colinie MC Rae 2.0 i wyglądało całkiem całkiem... IHMO nie powinno takie coś za bardzo wpływać na FPS.

uetam:
Takie cos pewnie tez by się dało zrobić...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod