Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Trasopisarstwo - moje problemy

<< < (17/18) > >>

MaciejM:
W każdym pliku INC semafora jest taki zapis (lub bardzo podobny):

--- Kod: ---// uszkodzony semafor - nieoswietlony:
event (p1)_uszk multiple 0 none (p1)_sem_ligh0 (p1)_sem_info_stop endevent
event (p1)_sem_ligh0 lights 0.0 (p1) 0 0 0 0 endevent
--- Koniec kodu ---

201E-003:

--- Cytat: Ra w 28 Czerwca 2013, 14:23:51 ---
--- Cytat: 201E-003 w 28 Czerwca 2013, 13:21:39 ---Ktoś ma jakiś pomysł?
--- Koniec cytatu ---
Tak. Pomysł jest taki, żeby zrobić elementy sieci od nowa, a wysięgniki tworzyć za pomocą generatora, któremu by się podawało wymiary.

--- Koniec cytatu ---
Hmm, ale skoro wysięgniki takie występują w istniejących już sceneriach, tworzonych zapewne w 3ds, znaczy to, że są takie modele lub jest sposób by skrócić "zwis". Szukam więc łatwych, szybkich, dostępnych dla laika rozwiązań. Nowego wysięgnika sobie nie wymodeluję, jestem w stanie rzeźbić wyłącznie z tego co już jest.

Tolein:
Jeśli się wstrzymasz tydzień-dwa, to powinna być już w miarę funkcjonalna wersja generatora. Tekstur jak nie było tak nie ma, więc wydać tego nie wydasz, ale pracuję nad tym, żeby wysięgniki (oraz słupy i cała reszta tego bajzlu) były.

_KAT_:
Mam takie pytanie. Nie wiem na jakim etapie wdrażana jest nowa struktura katalogów, ale jeśli pobiorę jakiś dodatek z bazy infrastruktury (o ścieżce ip/pkp/...), to rozumiem, że mam umieścić plik w folderze (.../peronowe) jeśli zamierzam wstawić go do scenerii a nie ma go w paczce całościowej? Czy są jakieś wytyczne dotyczące tekstur? Jeśli posiadam nową teksturę betonu, to umieścić ją po prostu w textures, czy materials?

Sawi:
Co do tekstury betonu, umieszczasz ją w folderze textures.

Brakowało przecinka.
Benek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod